01 lutego 2023

Podsumowanie stycznia i UFOkowy rok

Pierwszy miesiąc tego roku już za nami. Muszę przyznać, że póki co realizacja hafciarskich - i w ogóle robótkowych - planów idzie mi świetnie :) Trzymam się założonego planu, dzięki czemu prawie codziennie przybywa krzyżyków w tej czy innej pracy.

Najwięcej czasu poświęciłam UFOkom - HAEDowi A Stitching Shelf - w styczniu przybyło 9 400 krzyżyków:

i Storykeep Priya - 3 300 krzyżyków, a do tego dobiłam do 50% pracy!

W nowych tegorocznych haftach przybiera niewiele, ale systematycznie.

Wild Westies po 4 tygodniach:


Temperature Chart po 31 dniach:

Bilans styczniowy - 13 923 krzyżyki.

7 komentarzy:

  1. Podziwiam za kolosy, niezmiennie. Kibicuję. Zachwycam się cudnymi xxxx, kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne postępy w kolosach! Przepiękne hafty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Podziwiam za HAEDy - ja jeszcze nie mam odwagi by takowy zacząć, chociaż jest kilka wzorów które mi się podoba :) Trzymam kciuki za dalsze postępy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, skąd bierzesz na to czas..😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja systematyczność i mrówcza praca przy haftach - olbrzymach jest godna podziwu! Mnie brakuje cierpliwości i chwytam za małe formy, by szybko widzieć efekt :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)