31 grudnia 2018

Podsumowanie roku 2018

Kolejny twórczy rok za mną - pora na jego podsumowanie.

Kiedy wyszywam kartki czy inne prace to ich nie liczę ;) A potem kiedy przychodzi do uporządkowania tego, co zrobiłam, kiedy tworzę kolaże z moich prac - łapię się za głowę ;) Kiedy ja to wszystko zdążyłam zrobić??? I to tylko w ciągu 12 miesięcy.

To był wyjątkowy hafciarski rok. W lutym podjęłam decyzję, która już zaważyła na moim hafciarskim życiu ;) Ta decyzja to oczywiście rozpoczęcie pracy nad HAEDem "A Stitching Shelf".


Wyszywać zaczęłam w czerwcu, a kiedy skończę... któż to wie ;)
Ale o tym hafcie więcej napiszę jutro ;)

* * *
W mijającym roku wzięłam udział w kilku zabawach: wymianki wiosenna i zimowa, Dookoła świata, Tajemniczy SAL u Zimnej, SAL jesienny. Wraz z Kasią zorganizowałyśmy zabawę "Niedziela z hafciarskim alfabetem", a u mnie można się było bawić w Imieniny Miesiąca. Po raz kolejny zorganizowałam TUSAL. Miałam też okazję testować wzór opracowany przez Chagę - Belle & Boo.
Były też zabawy, których niestety nie udało mi się ukończyć - Choinka 2018 u xgalaktyki i SAL z kotkami u Gosi.

Teraz zapraszam na pokaz kolaży - prac, które zajmowały moje łapki przez ostatnie 12 miesięcy ;)

Hafty, metryczki, prace SALowe, króliki etc.:


Całe morze kartek:


Kartki z zabawy Imieniny Miesiąca:


Kartki z zabawy Dookoła świata:


Biscornu i igielniki:


Magnesy i zawieszki (kanwa plastikowa):


* * *

A co przyniesie kolejny rok?
Obiecałam sobie, że w roku 2019 skupię się przede wszystkim na HAEDzie. Ale nic z tego ;) Tak to jest, jak się przyjaźni z Wiedźmą z hafciarskim ADHD ;)
Z tego to powodu zgłosiłam się do kilku zabaw i nawet dwie sama zorganizowałam :D

Dwie zabawy na FB to SAL ze słoikami i Niteczki w karteczki. Poza tym:

SAL Paryski szyk (zapisy do 15 stycznia):


Blogowe imieniny u Kasi (zapisy zakończone):


Choinka 2019 u xgalaktyki:


Myślę też nad jeszcze jedną zabawą ;)

Zapowiada się kolejny pracowity rok ;) Tym bardziej, że mam plan ostro podgonić HAEDa ;)

* * *
Moim wiernym Czytelniczkom dziękuję za kolejny rok - za wszystkie odwiedziny, komentarze i ciepłe słowa na temat moich prac :)
Życzę Wam cudownego 2019 roku - niech spełnią się Wasze plany i marzenia :)

Dziewczynom biorącym udział w zabawie Imieniny Miesiąca przypominam, że na zdjęcia Waszych ulubionych kartek (z tej zabawy!) czekam tylko do dziś do północy (hanulek83@gmail.com)

23 komentarze:

  1. Wszystkiego naj w Nowym Roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny dorobek. Gratuluję przede wszystkim HAED-a, bo wiem, że ten wzór to wielkie wyzwanie i kibicuję mocno w postępach. No i dziękuję za kopniaka w kwestii mojego kolosa... Gdyby nie Ty to pewnie by nadal leżał biedak..
    Niezmiennie zachwycam się Twoimi pracami na lnie... Może kiedyś będę choć w połowie tak ładnie wyszywała...
    Co do hafciarskiego ADHD to Ty też je masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace powstały! życzę równie owocnego kolejnego roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko i córko, ile tego wytworzyłas w tym roku !!!! Jak patrzę na ilość haftów u Ciebie i Kasi to stwierdzam, że jestem leniem lub baardzo powoli mi to idzie :):):)
    Kolejny rok zapowiada się nie lepiej ;)
    W tworzeniu Haed-a cały czas kibicuję .
    Życzę Ci dalszej weny w tym tworzeniu w następnym roku. Wszystkiego naj, naj, naj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym napisać dokładnie to samo :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  5. Przepiękny dorobek! Życzę Ci, aby zapał do tworzenia Cię nie opuszczał inżeby powstało wiele pięknych prac w nadchodzącym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace powstały :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nádherné výšivky!
    Prajem pekného Silvestra a všetko dobré v Novom roku!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, pięknie , pięknie i oby tak dalej 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Haniu, wiele pięknych prac stworzyłaś w tym roku :) Niech wena Cię nie opuszcza, a w 2019 roku powstanie przynajmniej tyle samo pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze wiele pięknych prac wykonałaś :).

    Head, to będzie arcydzieło :).

    Haniu mogę Ci prosić o namiary na zabawy na FB, w których bierzesz udział :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę :( To zabawy dla niewielkich grup znajomych hafciarek...

      Usuń
    2. Ok, rozumiem. W takim razie życzę Ci udanej zabawy :).

      Usuń
  11. Ale efektowny rok! I jaki pracowity!
    Życzę szampańskiej zabawy oraz szczęśliwego Nowego Roku 2019.
    Pozdrawiam cieplutko!
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogrom pracy za Tobą! Imponujące podsumowanie, moc cudownych prac w dorobku. Z moimi rękami jest coraz gorzej, więc póki co, zapisałam się tylko na jedną zabawę, żeby całkiem się nie poddać...;-)
    Wspaniałego hafciarskiego roku dziewiętnastego, Haniu!
    I wszelkiej szczęśliwości w tym nadchodzącym :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne podsumowanie.
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego w 2019 roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne podsumowanie :)
    Do siego roku Haniu!

    OdpowiedzUsuń
  16. To był bardzo pracowity rok :) piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  17. też się złapałam za głowę, że te wszystkie piękne prace powstały w jednym roku. Gratuluję i życzę powodzenia w wyszywaniu HEADa w tym roku oraz czasu na realizację pozostałych hafciarskich planów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały dorobek!!! Życzę również udanego 2019.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)