30 grudnia 2018

Króliki dla moich dziewczynek

Dwie ostatnie prace, które chciałabym Wam pokazać jeszcze w tym roku, to podwójny prezent dla moich starszych córek :)

Obrazki z królikami obiecałam im już rok temu - kiedy po raz pierwszy zobaczyłam te cudne wzory :)

Obrazki powstawały troszkę w konspiracji, kiedy dziewczynki były w szkole albo już spały.
Ale jaka była radość kiedy znalazły je pod choinką :D

Do kompletu brakuje jeszcze trzeciego królika - dla najmłodszej siostry. Wzór już mam. Mam nadzieję, że wkrótce trzeci królik dołączy do wesołej gromadki :)

Bunny with owl:





Little Red Riding Hood:



* * *
Jutro zapraszam na podsumowanie roku :)

A dziewczynom biorącym udział w zabawie Imieniny Miesiąca przypominam, że na zdjęcia Waszych ulubionych kartek (z tej zabawy!) czekam tylko do jutra do północy (hanulek83@gmail.com)

13 komentarzy:

  1. Pełne uroku są te króliczki :-) Radość córeczek musiała być wielka!
    Serdecznie pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę w nadchodzącym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała niespodzianka...wcale sienie dziwię,że dziewczynki zachwycone :)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nádhera, krása... milujem tieto obrázky :-)
    Všetko dobré prajem do Nového roku,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozczulają mnie te króliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentują. Czekam na trzeciego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taką konspirację :) a królisie są naprawdę urocze

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze króliki, jestem ciekawa tego następnego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty dla dziewczynek. Nie dziwię się radości bo są urocze ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzory są przepiękne! Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze królisie, pięknie i profesjonalnie wyhaftowane. Świetne wzory.Radość z prezentów zapewne ogromna.Do siego roku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)