30 sierpnia 2018

Fuchsia biscornu - prezent dla Kasi

Jakiś czas temu zakończyła się zabawa "Niedziela z hafciarskim alfabetem". Jej zwyciężczynią została Kasia z bloga 30carpediem30.blogspot.com.

Przesyłki - jedna ode mnie, druga od Kasi - dotarły już do adresatki. Czas więc, bym i ja napisała co takiego przygotowałam jako nagrodę.

Miałam już okazję obdarować Kasię - wtedy było to m.in. biscornu z dziką różą.
Tym razem również przygotowałam biscornu - jest to Fuchsia Biscornu projektu Faby Reilly.
Ogromnie się cieszę, że i tym razem moja praca przypadła do gustu Kasi :)

Do paczuszki dołączyłam także kartkę z różą i inicjałem, muliny, igły Bohin (jeszcze nie miałam okazji ich testować), bazy do kartek i kolorowe papiery - również z motywem różanym.






Kasiu - jeszcze raz ogromne gratulacje i podziękowania za wspólną zabawę :)

10 komentarzy:

  1. Jeeeeju jakie Ty piękne te biscornu Haniu robisz. Cuuudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udały nam się upominki nie ma co :) Choć Twoje biscornu bije wszystko na głowę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię oglądać Twoje igielniki. Zawsze są takie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Matulu!!! Jakie piękne biscornu!!! Haniu, jesteś mistrzynią igielników :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj udały Wam się upominki, udały :)) Dziękuję po stokroć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna nagroda :) Haniu Twoje biscornu są wspaniałe, moje jest w ciągłym użyciu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna paczuszka powędrowała do Kasi(gratuluję oczywiście) Igielnik boski!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasia to prawdziwa szczęściara.Piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna nagroda :) i jak elegancko kolorystycznie dobrałaś wszystkie szczegóły nagrody :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)