23 stycznia 2018

Nagroda za najpiękniejszy słoiczek TUSAL 2017

Na przełomie grudnia i stycznia na moim blogu odbyło się głosowanie na najpiękniejszy słoiczek TUSAL 2017. Zwyciężyła w nim praca Kasi z bloga 30carpediem30.blogspot.co.uk.

Zgodnie z obietnicą przygotowałam dla niej prezent. Przesyłka dotarła już do nowej właścicielki, pora więc ujawnić jej zawartość :)

Chyba wiecie, że lubię robić biscornu - szczególnie te według wzorów Faby Reilly. Sięgnęłam po wzór, którego jeszcze nie wyszywałam (a jest ich coraz mniej...) - jest to Wild Rose Biscornu.
Do tego kartka z gratulacjami, przydasie i coś dobrego (nie wiem jak to się stało, że nie zrobiłam zdjęcia całości...):


Kilka zbliżeń na szczegóły:











Kasiu - jeszcze raz gratuluję zwycięstwa w tym konkursie :)

A uczestniczkom TUSAL 2018 przypominam, że na zdjęcia Waszych ozdobionych słoików czekam do 15 lutego (mój mail: hanulek83@gmail.com)

25 komentarzy:

  1. Cudowne biscornu - jak zawsze perfekcyjnie wykonany hafcik :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo stylowy prezent - Kasia na pewno zachwycona.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy igielnik :) jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafty i piękny prezent
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent, a hafty perfekcyjne - jak zawsze.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty przygotowałaś :-) bardzo mi się podoba biscornu, ładnie je zszyłaś. Pozdrawiam z zaśnieżonej Warszawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny prezent stworzyłaś. Biscornu jest prześliczne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak Ty uwielbiam wyszywać igielniki. A z wzorami Fabby Reilly mam zamiar niedługo się zmierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały prezent przygotowałaś, Haniu!
    Twoje biscornu to mistrzostwo świata :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne i w szczegółach dopracowane biscornu . Podziwiam umiejętności :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny prezent przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty, biscornu jest zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prezenty. Warto było się postarać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Haniu, jeszcze raz dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała nagroda. Twoje biscornu jak zawsze perfekcyjnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycający biscorniaczek !
    Cieszę się w duchu po cichutku...bo ja mam swoją, równie cudną:)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny prezent! Biscornu jak elegancka biżuteria, aż chciałby się go umieścić gdzieś w widocznym miejscu, żeby cały czas cieszył oczy.

    OdpowiedzUsuń
  18. To chyba jeden z piękniejszych igielników jakie do tej pory widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Que bonito conjunto, precioso el biscornú

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam za sobą to biscornu. Zastosowałam inne rozwiązania, a teraz z przyjemnością obejrzałam Twoją wersję. Pięknie wyszło. Całośc bardzo subtelna, stanowi wspaniały komplet :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)