21 marca 2018

Urodzinowo i świątecznie

Nie napiszę pewnie nic nowego ani odkrywczego - czas przedświąteczny to podwójna robota dla każdej rękodzielniczki, nie tylko hafciarki. To czas, kiedy oprócz codziennych obowiązków musimy (albo nie musimy ale chcemy) wysupłać czas na hafty świąteczne.
Ja sama po uszy siedzę w kartkach - wczoraj udało mi się kilkanaście z nich w końcu poskładać w całość.
Wkrótce wszystkie je ujawnię na blogu.

Dziś kilka z nich - powstały one na prośbę mojej koleżanki. Dwie kartki świąteczne z barankami:



i kartka na okrągłe urodziny:




Ponoć dziś pierwszy dzień wiosny... a u mnie jeszcze w niedzielę padał śnieg. Zastanawiam się, czy to na pewno Wielkanoc za pasem ;)

15 komentarzy:

  1. jaka cudna delikatna kartka urodzinowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczki śliczne, jak zawsze. i to prawda,ze trzeba dodatkowego czasu na karteczki :)Ale my sobie poradzimy, bo kto jak nie my ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, subtelne kartki, jak zawsze.:) Wzór z różami znam, ale baranka nie znałam, bardzo mi się podoba kartka z nim.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie świątecznie się U Ciebie zrobiło i jak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki, a zwłaszcza ta z barankiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki z barankiem są cudne :) U mnie też wczoraj padał śnieg, rano jeszcze był...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kartki :) Podobają mi się wszystkie, zarówno te z barankiem jak i urodzinowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje kartki na jaką okazję by nie były są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, masz swój styl. Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki. U mnie też jakoś mało wiosennie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)