28 stycznia 2017

TUSAL 2017 - styczeń

Dziś pierwsza data nowiu w tym roku - pora więc pochwalić się TUSALowym słoiczkiem :)

Mój słoik jeszcze nieozdobiony - ale na to wszystkie mamy czas do 26 lutego (data drugiego nowiu):


Zdjęcia ozdobionych słoiczków (z nickiem i adresem bloga) proszę przesyłać na mojego maila: hanulek83@gmail.com

Przypominam, że post należy opublikować w dacie nowiu (kilkudniowe opóźnienie jest dopuszczalne) - nawet jeśli w słoiczku nic nowego nie przybyło.

Czas na zapisy na tegoroczny TUSAL mija dziś o północy.

6 komentarzy:

  1. Pekne sa pohárik plní...
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem sporo niteczek już u Ciebie. Podziwiam Twój drewniany kalendarz. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkim dziewczynom życzę miłej zabawy. Też chciałam do Was do łączyć, ale znam siebie i wiem, że u mnie z terminowością niestety jest na bakier. Ale będę śledzić, kibicować i podziwiać Wasze słoiczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze nitki w słoiczku. Całkiem sporo ich uzbierałaś. U mnie jednodniowy poślizg z prezentacją słoiczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka. Dzisiaj trafiłam na tusal😊zastanawiam się czy w przyszłym roku też planujesz taką zabawe? Chętnie bym się do Was dołączyła. A na ten rok, choć już niewiele czasu zostało, czy można się jeszczw podłączyć? Oczywiście już teraz tylko tak dla zabawy😊cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)