29 stycznia 2017

Kwiatowy rok - róża

Nad przystąpieniem do zabawy "Kwiatowy rok" organizowanej przez Kasię wahałam się tylko chwilę. Pomyślałam, że to dobra okazja do stworzenia kwiatowych prac, do których ciężko mi się zabrać.

Na styczeń Kasia zaproponowała różę. I choć nie jest to mój ulubiony kwiat to prawie od razu wiedziałam co przygotuję :)

Wyszycie tego biscornu zajęło mi więcej czasu niż planowałam - a z prezentacją jestem prawie w ostatniej chwili...

Jest to Sweet roses biscornu projektu Faby Reilly. Wyszywałam na lnie Zweigart Belfast 32ct w kolorze Antique White. Użyte nici to DMC - bawełniane i cieniowane.











Ciekawa jestem bardzo jaki kwiat przyjdzie mi (nam!) wyszywać w lutym :)

34 komentarze:

  1. Piękne są Twoje biscorniaczki projektu Faby Reilly!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne! jak wszystkie fraby reilly :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny! Lekki i zwiewny, a zarazem bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak patrze na te cudenka, to az zazdroszcze!!!! Cudowny igielniczek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super biscornu jak i inne w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest doskonały! Uwielbiam biscornu od Faby!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny haft, biscornu wygląda bardzo elegancko w te różyczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe różyczki wyszyłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne biscornu:) Mam ochotę spróbować takie zrobić, ale mam obawy, że nie dam rady:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny, delikatny i subtelny, czyli w skrócie bardzo kobiecy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że masz fazę na igielniczki :-) Wyszedł pięknie! Ja jak dotąd popełniłam dwa, w tym tylko jeden F.R. z dzika różą... ale mam wielką ochotę na inne :-) A ten jest taki delikatny... Finezja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńko, uwielbiam wzorki od Faby:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne biscornu! Jestem zauroczona! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna praca, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te Twoje biscornu, wszystkie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne biscornu ja przeciwnie uwielbiam roze a te sa przepiekne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne biscornu, jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy wzór wybrałaś. Ślicznie wyszło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy igielnik. Delikatny i romantyczny.
    Ja ciągle tylko o czymś poodbnym myślę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny. Uwielbiam Twoje biscornu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)