27 stycznia 2017

10 000 - komentarz ustrzelony!!!

Przeglądając statystyki bloga odkryłam, że w bardzo krótkim czasie powinnam otrzymać komentarz numer...



Komu uda się ustrzelić okrągły komentarz, ten otrzyma ode mnie upominek :)

Coś tak czuję, że to będzie dziś ;)

* * * 

Wiedziałam, że szybko pójdzie ;) Kiedy publikowałam posta, do okrągłej liczby brakowało tylko 3 komentarzy ;)

A ten dziesięciotysięczny napisała Iwona :) Proszę o kontakt mailowy (hanulek83@gmail.com) i chwilę cierpliwości - chciałabym żeby część prezentu była spersonalizowana :)

A tu dowód :)


9 komentarzy:

  1. Imponujący wynik, Haniu!
    Niech przybywają kolejne dziesiątki tysięcy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ szczęściara ze mnie!
      Wielkie dzięki za zabawę, Haniu i już piszę maila...

      Usuń
  2. Super gratuluję i cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Iwonki:)
    A dla Ciebie Haniu kolejnych takich tysięcy komentarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej:) Haniu oby następny taki jubileuszowy komentarz szybko nastąpił:) Gratuluję takiej popularności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wynik, gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, fantastyczna liczba komentarzy. Gratuluję !!!
    I oczywiście życzę następnych wspaniałych liczb.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)