25 stycznia 2017

Iris biscornu

W jednym z poprzednich postów chwaliłam się m.in. kartkami imieninowymi. Jedną z nich wysłałam do Małgosi. Drugim prezentem dla niej było irysowe biscornu projektu Faby Reilly.

Bardzo lubię te biscorniaki :) Uważam, że świetnie wyglądają wyszyte na lnie. Mogą być niepowtarzalną ozdobą hafciarskiego kącika, a przy okazji pomocą przy przechowywaniu igieł.

Jak wszystkie tego typu igielniki wyszywałam na lnie Belfast 32ct w kolorze Antique White, nici to DMC - bawełniane i metaliczne:




Przed zszywaniem:




 Do biscornu dołączyłam karteczkę:



 Małgosi prezent się spodobał, a dla mnie przygotowanie go było wielką przyjemnością :)

27 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik, bardzo mądrze go wykorzystałaś, choć kartka też mnie urzekła swoją prostotą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te iryski! Wspaniałe biscornu!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności! Iryski są przepiękne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny hafcik i biscornu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne prezenty, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny drobiazg, tym bardziej dla mnie bo ja uwielbiam irysy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny komplecik! Uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały prezencik, prześlicznie wykonany:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda, cudny prezent...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam igielniki, Twój jest cudny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są igielniki projektu Faby Reilly :) Muszę też kiedyś jakiś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny iryskowy komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moj Ci on !!! Piekny!!! Dziekuje raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super komplecik mam pare z tej seri pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze śliczne. Podziwiam i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam F.R.owe biscorniaki! Wyszedł cudownie! I karteczka tez piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny igielnik, perfekt robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te Twoje igielniki! Za każdym razem mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Haniu ja od dawna podziwiam Twoje biscorniaki, muszę się w końcu odważyć i spróbować, chociaż do Ciebie mi daaleko.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)