02 czerwca 2023

Podsumowanie maja i UFOkowy rok

W maju sporo krzyżykowo się działo, ale niestety nic w temacie HAEDów i UFOków :(
W UFOkowej zabawie nie mam się więc czym pochwalić :(

Co w takim razie tak bardzo mnie zajmowało w minionym miesiącu? Ano komunijno-matryczkowo tematy ;) W tym czasie powstały 2 pamiątki komunijne i 2 metryczki - ale o nich będzie osobny post.

Wild Westies przybywa w zadowalającym tempie - jestem na bieżąco z tą zabawą:


W Temperature Chart kolory drgnęły - coraz więcej żółci, teraz czekam na czerwienie :)


Bilans majowy - 21 741 krzyżyków :)

5 komentarzy:

  1. Super bilancia i tempo vyšívania :)
    Obtaz dámy so psami bude krásny, poznám ho.
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ci przybyło w damulce. Tylko patrzeć, aż zaczniesz haftować pieska. Temperaturowy też ładnie przybywa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Damulka przepiękna! Sama jakiś czas temu ją wyszywałam i wiem, że z każdym kolejnym krzyżykiem podobała mi się coraz bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Damulka coraz piękniej się wyłania :-)
    Można delektować się tym haftem w trakcie jego tworzenia, bo nie zostawiasz kreseczek na sam koniec, tak jak robię to ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem czy w tym roku pojawią się czerwienie. U nas lato było tylko w czerwcu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)