31 grudnia 2022

Proud Beauty - finał całorocznego projektu

Rok 2022 upłynął mi pod znakiem całorocznego wyzwania. Zabawę tę znalazłam na jednej z facebookowych grup. Zadaniem było wybranie dowolnego wzoru i podzielenie go na 52 równe części - po jednej na każdy tydzień roku. W moim przypadku wypadło 265 krzyżyków na tydzień. A wzór, który wybrałam to Proud Beauty - dziewczynka z kurą.

Wczoraj postawiłam ostatnie krzyżyki oraz kilka konturów. Całość prezentuje się tak:


 Proces powstawania mojej ślicznotki:


Cieszę się, że doprowadziłam ten projekt do końca :)

6 komentarzy:

  1. cuuudo,szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka zabawa zdecydowanie motywuje do kończenia prac! W tym roku też się zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft!
    Wszystkiego wspaniałego w 2023 Roku <3
    ps. na jakiej grupie fb można się zapisać do takiego wspólnego wyszywania?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)