30 grudnia 2022

Choinka 2022 - grudzień i wymianka karteczkowa

Ostatnia, dwunasta kartka w zabawie choinkowej u xgalaktyki, powstała jako kartka wymiankowa. Wymiankę tę zorganizowała oczywiście Kasia :)

O wymiance piszę dopiero dziś, bo obie kartki - ta, którą wysłałam, i ta którą otrzymałam - dotarły na miejsce dopiero wczoraj... W UK przez cały grudzień były problemy z przesyłkami, a związane to było ze strajkami poczty :(

Najważniejsze jednak, że przesyłki są na miejscu i w końcu można się nimi pochwalić :)

Moja kartka poleciała do Basi - niezabudki:


Kartkę dla mnie przygotowała Karolina - kress-ka:

Drobniutkie krzyżyki nie są mi obce, ale to co stworzyła Karolina budzi mój szczery podziw :) Serdecznie dziękuję za piękną kartkę i życzenia :)

* * *

Za piękne kartki, życzenia, a przede wszystkim życzliwość i pamięć dziękuję również Kasi, Sylwii, Gosi i Ewie :)



6 komentarzy:

  1. Śliczne kartki. Fajnie, że wreszcie dotarły ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna kartka z skrzatem. Do siego roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że kartka dotarła w dobrym roku! Te strajki bardzo mnie stresowały i co dzień sprawdzałam, czy kartka ruszyła w dalszą drogę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne wszystkie karteczki. Gnom zjawiskowy :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)