24 grudnia 2020

Świąteczne życzenia

Rozkwitnęła się lilija,

a ta jest Panna Maryja,

Zrodziła nam Syna,

wesoła nam dzisiaj nowina.

Weselcie się Aniołowie, 

ziemscy, niebiescy posłowie,

Weselmy się ninie,

żaden z nas na wieki nie zginie.


Kochane Czytelniczki, koleżanki hafciarki - życzę Wam i Waszym bliskim błogosławionych, pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia.


* * *

Świat nieco stanął na głowie... nawet poczta nawaliła w tym roku :( Wiele z moich kartek nie doszło do Adresatów przed Świętami, choć wysyłałam je wszystkie razem... Mam nadzieję, że nigdzie nie zaginęły i że dotrą tuż po Świętach.

Zabawa Choinka 2020 po raz kolejny zaowocowała tym, że w grudniu nie panikowałam, że nie mam jeszcze kartek ;) W świat poleciały wszystkie te, które wyszywałam przez cały rok.

Wiem, że i do mnie są jeszcze w drodze kartki - czekam na nie cierpliwie. Będę miała przedłużone świętowanie kiedy dojdą ;)

Kilkoma prezentami i kartkami mogę się już pochwalić :) Z całego serca dziękuję:

Karolinie i Ivonie:


Ewie - kartka zawisła już na choince :)


Agacie - aniołek też już znalazł swoje miejsce na świątecznym drzewku :) Kartka jest bardzo pomysłowa - jestem ciekawa jak to działa ;)


Paulinie - która ogromnie mnie zaskoczyła nie tylko kartką, ale i mega prezentem! Ozdoby richelieu już wiszą na choince, dla muliny znajdę zastosowanie, ale tego pięknego kompletu kuchennego szkoda mi będzie używać ;) 

Jeszcze raz z serca Wam dziękuję :*

13 komentarzy:

  1. Dziekuje i wzajemnie zdrowych Swiat

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt Haniu ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
    życzę zdrowia, radości i spokoju.
    Niech czas świąt będzie okazją
    do zatrzymania się w codziennym pędzie
    oraz chwilą oddechu od zmartwień i trosk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę zdrowych, spokojnych świąt i spełnienia marzeń:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnych, rodzinnych Świąt i przyjemnego haftowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w te święta i po świętach również. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana...
    Przesyłam moc świątecznych życzeń
    mnóstwa szczęśliwych chwil,
    pomyślności, wszelkiego spełnienia, wytrwałości i siły,
    radości, optymizmu i spokoju,
    a także zdrowia i nieustannych powodów do uśmiechu
    zarówno w te Święta,
    jak i w calusieńkim nadchodzącym nowym roku 2020!
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne kartki, dziekuje za moja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki. Haniu dziękuję za Twoją piękną kartkę , moja pewnie gdzieś w drodze bo przez wirusa który dopadł pracowników poczty wszystko było opóźnione.

    OdpowiedzUsuń
  12. Haniu, najpiękniej dziękuję za cudną karteczkę, jaka do mnie dotarła od Ciebie :-)
    W tym roku jedyna, jaką otrzymałam... Ucieszyła bardzo :-)))
    Te, które pokazujesz, też wspaniałe :-)
    Do siego roku, Haniu! Oby był lepszy od tego mijającego i przyniósł Ci wszystko, co sobie wymarzyłaś :-)) Serdeczności i pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)