30 grudnia 2020

Kartki, karteczki - Wielkanoc przez cały rok, Między nami kobietami i jeszcze trochę życzeń

Koniec roku tuż tuż, a u mnie jeszcze zaległe kartki do pokazania ;)
Połowę listopada i większą część grudnia poświęciłam na przygotowania do kiermaszu świątecznego (większość przygotowanych przeze mnie prac to kartki "iris folding" i szydełkowe gnomy). Na krzyżyki trochę zabrakło mi czasu. Do zaległych kartek przysiadłam dopiero po Świętach.

Jeszcze kilka dni temu zajadaliśmy się piernikami, sernikami i makowcami... a ja dziś przybywam z babą wielkanocną ;) Kolejna kartka w zabawie "Wielkanoc przez cały rok" u The Primitive Moon:



W zabawie "Między nami kobietami" Kasia zaproponowała jako temat torebkę:



* * *
Dziś dotarły do mnie kolejne kartki z życzeniami :) Serdecznie dziękuję Małgosi, Marioli i Basi :)



Jutro - tradycyjnie jak co roku w Sylwestra - zapraszam na krzyżykowe podsumowanie roku :)

2 komentarze:

  1. Śliczne kartki. Co do Wielkanocy to w jednym sklepie dziś widziałam wielkanocne dekoracje - świat oszalał...
    Niestety, ale moja kartka z życzeniami chyba zaginęła :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoje haftowane karteczki, mam nadzieję, że zachwycilas nimi na kiermaszu :) a swoją pory wam do galerii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)