06 maja 2020

Imieniny miesiąca - temat czerwcowy

Od wczoraj na blogu trwa linkowanie majowych kartek imieninowych. Możecie o nich poczytać TUTAJ.

Jak już wspominałam w którymś z poprzednich imieninowych postów - tematy do tej zabawy wymyśliłam jeszcze w zeszłym roku. Życie trochę nas wszystkich zaskoczyło... ale tematów postanowiłam nie zmieniać, wychodząc z założenia, że zrobiona kartka zawsze się przyda ;)

Moja propozycja na czerwiec to:



Wymagań za dużo nie ma - po prostu stwórzcie kartkę dla Młodej Pary :)

Zasady dla przypomnienia:

- w zabawie mogą brać udział tylko wcześniej zapisane osoby
- tworzymy jedną hafciarską kartkę na zadany temat
- główna technika to haft krzyżykowy, ale oczywiście można dodać scrapbookingowe dodatki (bazy, kolorowe papiery, scrapki, kwiaty, guziki etc.)
- kartka musi być nowa, nigdzie wcześniej niepublikowana, stworzona specjalnie do tej zabawy
- na przygotowanie kartki mamy miesiąc
- linkowanie na moim blogu odbędzie się w dniach 6-12 czerwca
- kolejny temat podam 7 czerwca


Życzę Wam przyjemnego wyszywania :)

7 komentarzy:

  1. Taka kartka zawsze się przyda😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że się przyda 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Temat niby oczywisty, ale moze uda się go niebanalnie zinterpretowac, mi lub innej uczestniczce, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. z przyjemnoscia zobacze jakie cudenka powstana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie temat dość trudny, bo nigdy takiej kartki nie robiłam :) Troszkę się z nią namęczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny temat :) co prawa u mnie bardzo mało ślubów, ale może ją sprzedam. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)