05 maja 2020

Imieniny miesiąca - majowa kartka z dziewczyną

Szewc bez butów chodzi ;) Widzę, że wiele uczestniczek imieninowej zabawy ma już gotowe majowe kartki... a ja swoją dopiero co skończyłam - mimo, że wzór upatrzony miałam od dawna...

Nie lubię wyszywać na ostatnią chwilę, kiedy czas goni a kartka czy inna praca nie jest jeszcze gotowa. Za każdym razem obiecuję sobie, że to ostatni raz...

Co mam na swoje usprawiedliwienie? A to, że bez reszty pochłania mnie HAED, a od niedawna także słoiki z wzorami Tashy Volk. 
Ostatnio ktoś w komentarzu pytał skąd mam tyle czasu na HAEDa... sama nie wiem :D W moim życiu w czasie izolacji (w UK zwanym lockdown) zmieniło się "tylko" tyle, że w domu są wszystkie dzieci i że doszło mi nauczanie domowe ;) Wyszywanie to moja odskocznia. Poświęcam mu każdą wolną chwilę.

Ale do brzegu, do brzegu. Tematem, który zaproponowałam na maj była "kartka z dziewczyną". Chyba nie do końca precyzyjnie się wyraziłam ;) Chodziło mi o wizerunek młodej dziewczyny - ani dziecka, ani kobiety ;) Ale ponieważ to ja nawaliłam z kryteriami - zaliczam każdą kartkę, na której pojawi się płeć piękna :)

U mnie gości taka dziewczyna:





Jestem bardzo ciekawa Waszych dziewczyn/dziewczynek/kobiet :) 
Przypominam, że linkujemy od dziś do 11 maja. Linkować mogą tylko wcześniej zapisane osoby. Podlinkować należy konkretny post a nie cały blog/stronę na FB/profil na Instagramie. Najlepiej byłoby, gdyby udało się Wam uchwycić zdjęcie Waszej kartki :)

Jutro zapraszam po temat czerwcowy :)

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

14 komentarzy:

  1. Świetny wzorek wybrałaś. Hafcik rewelacyjnie wygląda na takim scrapowym papierze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to faktycznie ja tak nie zrozumiałam :-) Ale płeć piękna jest :-).Kartka jak zawsze super, jeden model jak widać sie sprawdza do haftów :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety inne zdjęcie całej kartki nie chciało się załadować :-(

      Usuń
  3. U mnie kolejna dziewczyna w nakryciu głowy, czapka to czy beret :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja dziewczyna śliczna. Też pewnie nie tak zrozumiałam. Na dodatek nie potrafię wstawić żeby było całe zdjęcie. Przepraszam Haniu.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meniu - nie szkodzi :) Czasem też tak mam, że inne zdjęcie wybieram, docinam a program i tak wrzuca to, co uważa ;)

      Usuń
  5. Sliczna dziewczyna, ja dopinguje na swoim blogu bo nie zdarzylam sie zapisac, moze w przyszlym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny wzorek! Dobrze, że zaliczasz wszystkie, bo widziałam kilka i niezależnie od tego, czy jest kobieta, dziewczyna czy dziewczynka, wszystkie są śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka! A patrząc na żabkowe linki widzę, że powstaje niezły babski gang. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka. Te koczki dziewczynka ma cudne☺️

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna dziewuszka :) Świetny też papier w tle, podoba mi się ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne karteczki! Każda inna! Ja zdążyłam chyba na ostatnią chwilę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)