30 grudnia 2019

SAL "Sleep Parade" (3)

Trzecia część SALu "Sleep Parade" u Chagi to ostatni haft, który pokażę Wam w tym roku. 

Mimo że Chaga przesunęła prezentację kolejnego fragmentu o miesiąc, to i tak robiłam go na ostatnią chwilę... 

Wyszywanie w pośpiechu, jak już goni termin, zdecydowanie mi nie służy i odbiera przyjemność z krzyżykowania :( Dlatego już teraz obiecuję sobie, że ostatnią część wykonam dużo wcześniej niż deadline :)

Najważniejsze jednak, że zdążyłam ;)
Tym razem do parady dołączyli...


Trzy części udało się obfocić jako tako ;) Nie wiem co będzie jak do parady dołączy jeszcze kilku śpiochów ;)


6 komentarzy:

  1. Piękna parada. Ja zaraz na początku zrobiłam pierwsze dwie postacie, a resztę zostawiłam na okres świąteczny tylko niespodziewałam się ,że uszkodzę sobie rękę:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Te postacie są takie piękne i delikatne :) A na lnie krzyżyki prezentują się obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie maszerują Twoje dzieciaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna parada, słodkie są te dzieciaczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca się tworzy, oj piękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)