07 listopada 2019

Listopadowe imieniny

Imieninowa zabawa zorganizowana przez Kasię dobiegła końca. W tym tygodniu świętowały dwie ostatnie dziewczyny z naszego grona.

Cieszę się, że wzięłam udział w tej zabawie i że udało mi się wywiązać z zobowiązać w terminie (choć ostatnie kartki doszły spóźnione nie z mojej winy...)

Listopadowe kartki poleciały do Sylwii:



oraz Eli:



Pod koniec października świętowała również Iwa, do niej także poleciała kartka (wzór z serii LBP La grande histoire de Digoin):



Jeszcze raz życzę Wam wszystkiego co najlepsze :* :* :*

* * *
Do końca listopada trwają zapisy na moją zabawę "Imieniny miesiąca" :) Zapraszam wszystkie aktywne hafciarki - szczególnie te lubiące tworzyć kartki :)

Przypominam także - jeśli ktoś nie doczytał zasad zabawy - że sam komentarz nie wystarczy. Przy zapisach biorę pod uwagę wyłącznie zgłoszenia przez formularz (wystarczy kliknąć ADD YOUR LINK i wypełnić odpowiednie pola).
Szkoda by było, gdyby ktoś nie wziął udziału w zabawie przez takie niedopatrzenie.

10 komentarzy:

  1. Prześliczne karteczki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne kartki, każda zachwyca. Piękne i bardzo ciekawe hafty, pełno w nich uroku. :) Miłego dnia, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne karteczki Haniu ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki. Jak zwykle perfekcyjne

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki . Hafciki urocze. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne kartki, hafciki takie subtelne, delikatne :) Bardzo się cieszę, że w końcu udało mi się wejść na Twojego bloga, bo bardzo chcę dołączyć do zabawy, a nie puszcza mnie antywirus :( Wrzeszczy, że masz na stronie trojana i blokuje połączenie. Może jest to związane z tym, że Twój blog nie ma bezpiecznego łącza - od nowego roku mają być podobno zmiany i ponoć strony z takim łączem nie będą wyświetlane. Zmień sobie to w ustawieniach, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda przecudna, wzorki urocze.... i to ptaszkowe E....

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)