01 listopada 2019

Całoroczna zabawa "Imieniny miesiąca"

Dokładnie dwa lata temu zaprosiłam moje Czytelniczki na "imieniny miesiąca", czyli całoroczną zabawę kartkową. W tworzenie kartek na zadany temat bawiłyśmy się przez cały 2018 rok. Po zakończeniu zabawy dostałam kilka komentarzy z pytaniem, czy będzie ona kontynuowana. Nie miałam wtedy takich planów, ale nie wykluczałam, że kiedyś do tego pomysłu wrócę.

Po co o tym wszystkim piszę? 
Z prostego powodu - nadszedł czas, aby po raz kolejny ogłosić

Mam nadzieję, że znajdzie się choć kilka chętnych hafciarek (bo to zabawa hafciarsko-kartkowa). Do udziału zapraszam wszystkich chętnych - i tych, którzy już brali w imieninach udział, i tych dla których to nowość.

Zasady zabawy pozostają niemal takie same - zmianie ulega tylko czas na linkowanie kartek.


* * *

Zanim jednak przejdę do zasad, wyjaśnię może tytuł zabawy. "Imieniny miesiąca" to dzień, w którym świętują miesiące ;) Są to 1 stycznia, 2 lutego, 3 marca etc. Myślę, że termin ten jest ogólnie znany, ale może ktoś rzeczywiście się z nim nie spotkał ;)

Jest to zabawa kartkowa i hafciarska - przez cały rok będziemy tworzyć kartki, a główną techniką będzie haft krzyżykowy.

Zapisy ogłaszam już dziś, aby każdy chętny zdążył się zapisać - a 1 grudnia ogłoszę pierwszy temat zabawy.


ZASADY 

1. Do zabawy zapraszam tylko osoby prowadzące bloga, stronę na FB lub Instagrama m.in. o tematyce hafciarskiej.
2. Zapisy trwają od dziś do 30 listopada.
3. Zapisy tylko pod tym postem (zgłoś się poprzez formularz, wystarczy kliknąć ADD YOUR LINK). Sam komentarz nie będzie brany pod uwagę.
4. Na swoim blogu/FB/IG należy umieścić banerek z linkiem do tego posta.
5. Kartki na zadany temat wykonujemy haftem krzyżykowym (haft ma być głównym elementem, oprócz niego można dodać bazę, kolorowy papier, scrapki, koraliki, guziki etc.).
6. Kartki powinny być nowe, wcześniej nigdzie niepublikowane.
7. Pierwszy temat podam 1 grudnia, kolejne będą podawane w odstępie około miesiąca.
8. 1 stycznia opublikuję notkę, w której sama pochwalę się moją interpretacją tematu. Uczestnicy będą mogli pod tą notką linkować swoje posty (przez 7 dni).
9. Kolejny temat pojawi się na miesiąc przed postem z linkowaniem - 2 stycznia, 3 lutego, 4 marca, 5 kwietnia, 6 maja, 7 czerwca, 8 lipca, 9 sierpnia, 10 września, 11 października i 12 listopada.
10. Posty z linkowaniem pojawią się 2 lutego, 3 marca, 4 kwietnia, 5 maja, 6 czerwca, 7 lipca, 8 sierpnia, 9 września, 10 października, 11 listopada i 12 grudnia - w tytułowe imieniny miesiąca.
11. W każdym poście dotyczącym tej zabawy podam szczegółowe terminy - kiedy opublikować notkę i kiedy będzie linkowanie.
12. Skoro imieniny to i świętowanie oraz prezenty - zwycięzca zabawy zostanie wybrany na podstawie głosowania na najpiękniejszą kartkę. Ale o szczegółach opowiem bliżej końca przyszłego roku.

Podejrzewam, że po przeczytaniu zasad wyda Wam się to bardzo skomplikowane... ale bez obaw - w specjalnych postach będę wszystko na bieżąco tłumaczyć.

Jeśli więc Twoją pasją jest haft krzyżykowy, lubisz robić kartki i masz ochotę na wspólną całoroczną zabawę - zapraszam!


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

21 komentarzy:

  1. Brakowało mi tej zabawy w mijającym roku. Cieszę się, że postanowiłaś dalej ją kontynuować. Z przyjemnością dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że się melduję. Przecież kartki to moja specjalność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja spróbuję swoich sił :) zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę kibicować :) a czasami może też coś zrobię

    OdpowiedzUsuń
  6. Bawiłam się z Tobą poprzednio, więc nie może mnie i teraz zabraknąć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że tylko kartki, ja jestem arcykartkowe beztalencie. Ale gdyby chodziło o zawieszki to jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bawiłam się z Tobą Haniu w poprzedniej edycji więc i teraz z przyjemnością dołączam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super informacja! Brakowało mi tej zabawy w tym roku :) Oczywiście z chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, brałam udział poprzednio i chętnie się przyłączę w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapewne nie wiem co czynię...… ale warto próbować nowych rzeczy :).Mam nadzieję, że choć trochę zbliżę się poziomem do Was Dziewczyny, bo widzę tu linki Mistrzyń ;).Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja sie zgłaszam oraz pozdrawiam wszystkie Hafciarki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Brałam udział w pierwszej zabawie i teraz również z przyjemnością dołączę :) Jeśli tylko "rozgryzę" ten formularz :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pytanie do siebie ..... czy dam radę?

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam serca do kartek, ale trzeba wszystkiego spróbować, a zabawa wydaje się być super, dlatego chętnie dołączę. Mam nadzieję, że podołam, bo dziewczyny robią piękne kartki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mały pikuś a bym przegapiła,😉

    OdpowiedzUsuń
  17. To i ja może spróbuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)