13 lipca 2019

Wyzwanie u Chagi - obrazek z łąką

Kiedy przeczytałam u Chagi, że organizuje candy i wyzwanie z bardzo atrakcyjnymi nagrodami (ręka w górę, komu nigdy dość materiałów do haftu), od razu wiedziałam, że wezmę udział w obu zabawach.

Kto jeszcze ma ochotę stanąć w kolejce po piękne materiały, ten ma czas na zapisy do poniedziałku (15 lipca).

Co do samej zabawy wyzwaniowej -> wykonanie pracy z motywem łąki, to długo się nad wzorem nie zastanawiałam ;) Samo wyszywanie też szybko poszło, ale jak zwykle miałam problem żeby w ogóle się za to wyszywanie zabrać a potem całość oprawić...

Najwyższy czas pokazać co takiego stworzyłam ;) 
Autorką wzoru jest Véronique Enginger, a pochodzi on z książki Oiseaux, papillons et petites bêtes au point de croix. 
Jako materiał wybrałam len Zweigart Belfast 32ct w kolorze kremowym.




Na tym obrazku jest to, co znaleźć można na łące - kwiaty i owady :)

I jeszcze banerek zabawy, a więcej informacji znajdziecie na blogu Chagi:


19 komentarzy:

  1. Przepiekny haft, bardzo letni i jak zwykle u Ciebie mistrzowsko wykonany:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny haft - od razu kojarzy się z łąką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, bardzo letni obrazek wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny lekki obrazek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności! Ty jesteś Mistrzyni! Bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny obrazek, powodzenia w zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft i oprawa wzór w sam raz na to wyzwanie. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak bym tam była na tej łące,super

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft. Taki delikatny i subtelny...Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft. Dużo pracy włożyłaś w takie cuso

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny wzór i wykonanie. Zachwyca kompozycją, lekkością, no i świetnie dobrana oprawa...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)