14 lipca 2018

SAL na powitanie jesieni

Pod wczorajszym postem pytałam, czy macie ochotę na wspólną jesienną zabawę.
A jak wspólna zabawa to oczywiście SAL. Ale to nie ja jestem jego organizatorką - po szczegóły zapraszam do Kasi.

Wyszywać będziemy to cudo:


Pierwszy raz na ten obrazek trafiłam na Instagramie w październiku zeszłego roku. Nawet nie sprawdziłam kto jest projektantem i w sumie szybko o nim zapomniałam... a kilka dni temu Kasia zaskoczyła mnie pytaniem czy robić SAL jesienny :) 
Jak to ona pisze - ręce zacieram, bo jestem ciekawa jak jej się spodoba praca z lnem. Bo - według mnie - do tego jesiennego obrazka pasuje tylko len.

Jedynym warunkiem uczestnictwa w zabawie jest zakup wzoru na ETSY.
Zapisać można się (prawie) do końca trwania zabawy - a finał jest 23 września. Spośród osób, które ukończą obrazek w terminie zostanie wylosowana jedna, która otrzyma upominek.

Bannerek do umieszczenia na blogu:


Serdecznie zachęcam do wzięcia udziału w tym SALu :)

10 komentarzy:

  1. Kocham jesień i z utęsknieniem na nią czekam. :D Fantastyczna praca, bardzo klimatyczna. Zdjęcie również jest przepiękne. :) Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest ani moja praca, ani moje zdjęcie.

      Usuń
  2. Haniu ja też już wcześniej widziałam ten piękny wzór,więc jak zobaczyłam SAL u Kasi od razu dołączyłam do zabawy. Wzorek już mam tylko z wyszywaniem będę musiała poczekać bo nie mam na czym haftować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzorek, ale będę tylko Wam kibicować. Len to nie dla mnie, nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko moja sugestia, że najbardziej pasowałby tu len :)
      Na Aidzie też pięknie wyjdzie :)

      Usuń
  4. Piękny obrazek ! Mimo, że bardzo lubię jesień - nie myślę jeszcze o niej ! Powodzenia w SAL-u !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór, ale niestety czasu brak na takie zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obrazek. Uwielbiam len i chyba się skuszę :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)