15 lipca 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem - U


W hafciarskim alfabecie na literę U niewiele przychodzi mi do głowy...

UFOK - skrót od UnFinished Object. Jest to zaczęta, ale nieukończona praca, która z niewiadomych przyczyn trafiła do szuflady/szafy/pudła etc. Obecność UFOków w życiu przeciętnej hafciarki bierze się z tego, że jest tyle pięknych wzorów, a tak mało czasu na ich wyszycie ;) To te wszystkie porzucone prace, których wzory kiedyś zachwyciły a potem stało się coś, co sprawiło że straciło się do nich serce :(

Kilka lat temu, dzięki wspólnej zabawie zorganizowanej przez Kasię, udało mi się skończyć 3 prace, które powoli stawały się moim wyrzutem sumienia.
W tym momencie nie mam żadnego UFOka :) Od dłuższego czasu staram się wybierać takie wzory, które naprawdę mi się podobają i o których wiem, że je skończę.

3 komentarze:

  1. Fakt! U mnie też takich kilka haftów zaległo w szafie , ale były jak wyrzut sumienia , ciągle mi się przypominały .... i większość skończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takowe 3. Stały sie ufo-kami ze względu na nierówność położonej farby. Są to tzw gotowce do wyszycia.Najstarszy ma 14 lat. Jeden z nich właśnie wyjęłąm w tym tygodniu i zamierzam poświęcać na niego jeden dzień w tygodniu. Może w ten sposób powoli bo powoli uda mi się je skończyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest ten wzór :) Mam nadzieje, że dasz radę mimo tych nierówności :)

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)