24 marca 2018

Choinka 2018 (3)

Kiedy w marcu padał śnieg, zastanawiałam się czy to nie przypadkiem Boże Narodzenie się zbliża ;)
Tym bardziej, że w tym czasie wyszywałam kolejną świąteczną kartkę w ramach zabawy Choinka 2018 u xgalaktyki.

Szukając wzorów na świąteczne kartki w ramach tej zabawy, trafiłam na pewien obrazek. Po niedługich poszukiwaniach okazało się, że jego autorką jest jedna z moich ulubionych projektantek - Durene Jones, a sam wzór można kupić na etsy.

Obrazek jako całość bardzo mi się podoba, jednak postanowiłam wyszyć każdą babeczkę osobno.

Oto pierwsza z nich:




8 komentarzy:

  1. Świetna babeczka!
    Widziałam cały zestaw - będą smakowite karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, pasuje pod te białe święta. :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haniu karteczka wspaniała :) Oj pamiętam parę lat temu były już takie białe Święta Wielkanocne, lepiliśmy bałwana i śmialiśmy się, że tyle śniegu to przez całą zimę nie spadło co wtedy przez 2 dni świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny hafcik, pięknie oprawiony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna i smakowita kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Babeczka do schrupania.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)