08 stycznia 2017

UFOkowe podsumowanie roku

Ubiegły rok rozpoczynałam z trzema UFOkami. Walkę z nimi podjęłam dzięki zabawie "UFOkowy rok" u Kasi.

Dzięki wspólnej zabawie udało mi się ukończyć wszystkie! Dziś pora na prezentację ostatniego z nich - Madame Butterfly. To był mój największy wyrzut hafciarskiego sumienia, bo sama (lata temu!) zorganizowałam SAL z Madame...

Tak prezentuje się moja niebieska ślicznotka :) Żałuję, że tak długo zwlekałam z jej ukończeniem... Gotowy haft spodobał mi się tak bardzo, że postanowiłam zmienić swoje zdjęcie profilowe i fav ikonę ;)

Teraz podziwiajcie także Wy :D







Dla przypomnienia - moje pozostałe dwa UFOki:


* * *

Jeśli ktoś jeszcze zmaga się z UFOkami to serdecznie zapraszam na drugą edycję "UFO-kowego roku"


Zapisy do 10 stycznia.

* * *
Dziękuję za ogrom komentarzy pod postem z podsumowaniem roku :) 
Rok 2017 zaczął się robótkowo, ale to na razie same tajniaki ;)

28 komentarzy:

  1. Cudowny haft! Piękny wzór i cudne wykonanie, cieszę się, że Ci się udało! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Haniu;) Rzeczywiście jest przepiękna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje.
    Trochę Ci zazdroszczę, bo moje UFOK-i w dziwny sposób się rozmnażają

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny haft! Gratuluję :) Teraz czekam no kolejne cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, gratuluję ukończenia tylu ładnych prac.Ja z moimi UFOkami jeszcze się mozolę, ale kto wie, może ten rok będzie dla nich łaskawszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że Ci się udało! Pozostaje tylko życzyć wocnego i twórczego roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne obrazy :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Замечательный результат! Красивые вышивки получились))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje ukończenia zabawy w 100% :) Przepiękne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna Pani :) robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Unos bordados preciosos, me encantan!!!!!! besos

    OdpowiedzUsuń
  12. Krásny modrá víla, ale tá izbička je perfektná, milá, roztomilá...
    Pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebieska Dama wyszła bajecznie! Gratuluję wygranej walki z ufokami i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haniu, gratuluję wygranej walki z UFO-kami!
    Teraz możesz znów wybierać, co Ci w duszy zagra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dama idealnie nadaje się na profilowe! gdybym jedna z nich wyhaftowała, tez chyba bym się pokusiła o takie profilowe na Digarcie :-)
    Pozostałe dwa obrazki juz podziwiałam, gratuluję rozprawy z UFOkami i ciekawią mnie niezmiernie te tajniaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje, piękne hafty!

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe hafty warto razem podjąć mobilizacje ...jak to mówią w kupie rażniej

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna dama i wcale się nie dziwię, że umieściłaś ją w profilu.
    Gratuluję wygranej walki z UFO-kami :)
    Pozdrawiam serdecznie z mroźnego Śląska :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Haniu gratuluję ukończenia UFOKów. Toż to prawdziwe cudeńka stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza damulka, super że udało Ci się ją dokończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie jesteś gigant! :) Rok pracowity, pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ci to idzie, na prawdę! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna ta niebieska dama! Cudownie, że ją ukończyłaś, bo to na prawdę piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziwie sie ,ze ja nie mam jej w moim dorobku bo to esencja tego co kocham: motyle i niebieskosci:)
    Jest absolutnie cudowna!!!! Gratuluje:)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)