15 stycznia 2017

Drzewo życia (1)

Przyszedł czas by przedstawić mój największy projekt zaplanowany na ten rok.
Obserwowałam znajome hafciarki podejmujące się tego zadania kilka lat temu. I już wtedy zapragnęłam wyszyć przepiękny sampler - Drzewo życia autorstwa Jana Houtmana:


W połowie zeszłego roku zdecydowałam, że przyszedł na niego czas. Będzie to prezent dla mnie i mojego męża na 10. rocznicę ślubu - a przypada ona dokładnie za 8 miesięcy.

Długo zwlekałam z rozpoczęciem, bo nie mogłam zdecydować się ani na materiał, ani na kolory ;)
Ostatecznie padło na len Zweigart Newcastle 40ct w kolorze Antique White (wyszywałam na nim paryżanki) oraz na oryginalne kolory z samplera - 3722 i 224. Na razie przygotowałam po jednym motku - będę wyszywać jedną nitką,
a nuż wystarczy ;)

Chciałabym aby 15 września obraz zawisł na ścianie. Plan dość ambitny, ale myślę że podołam ;) Wasze kciuki
i doping mile widziane :)

38 komentarzy:

  1. O wow! Podziwiam, życzę dużo cierpliwości Haniu :)
    Będę Ci kibicować z całych sił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny plan:)
    Uwielbiam ten sampler i sama go posiadam. Wewnątrz umieściłam inicjały moich dzieci warz z datami ich urodzin, oraz inicjał imion mojego i męża i rok ślubu:)
    Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny plan. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam i z niecierpliwością oczekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny jest ten sampler :) myślę o nim od dawna :) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia, wzór jest wymagający i piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sampler (tylko jeszcze nie doczekał się oprawy).
    Wyszywa się bardzo przyjemnie więc myślę, że dasz radę. W razie czego będę dopingować.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromny projekt, trzymam kciuki by udało Ci się wyrobić w takim czasie jaki sobie obrałaś. Będzie piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wzór :) Duży, ale te monochromatyczne szybciej się haftuje, wic spokojnie dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki bo wiem, że to spore wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki . Jestem ciągle na etapie pracy nad moim samplerem ,a to już 1,5 roku :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na efekt Twojej pracy i kibicuje. U mnie juz skończony ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny sampler:-)) Napewno się uda:-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kciuki zaciśnięte, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zupelnie nie mój klimat, ale oczywiście będę kibicować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. To bardzo przyjemny do haftowana haft:-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny sampler :) Trzymam kciuki za jego realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam kciuki i czekam na odsłonę! Myślę że jak ruszysz to pójdzie raz dwa!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały sampler, musi sie udać, w końcu to 10 rocznica .... Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Haniu, na pewno dasz radę!
    Sampler będzie piękną pamiątką :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio podziwiałam jak Kasia go "wykończyła". Jest taki piękny i z Twoim tempem pracy wszystko będzie na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Będę Ci kibicowała,bo plan świetny:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. No to haftujemy razem i też z tej samej okazji tylko inne cyferki ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana! Plan bardzo ambitny, ale Ty na pewno sobie z nim poradzisz :) Przecudowne jest to drzewo życia! :) Dopinguję mocno i czekam na pierwsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny sampler - będę śledzić Twoje postępy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny jest ten sampler, ja mam go w planach na kolejny rok . A Ty kochana na pewno zdążysz a znając Ciebie to sporo przed czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Haniu na pewno zdążysz. Ja swój sampler, jak już się za niego wzięłam na porządnie, to ukończenie zajęło mi około 5-6 miesięcy, także Ty z takim doświadczeniem hafciarskim na pewno za osiem miesięcy zdążysz na luzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. na prawdę piękny wzór, sama się nad takim zastanawiam. Będę często zaglądać jak Ci idzie i podpatrywać czy warto:) życzę powodzenia i cierpliwości. Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny sempler, uwielbiam takie hafty w starym stylu monochromatyczne, a zwłaszcza właśnie semplery. Będę ci kibicować i już trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten sampler jest cudny!!! Juz od dawna mam na niego ochote, ale jeszcze poczeka!!! Haniu, na pewno dasz rade!!!! Trzymam kciuki. Bede podgladac...

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniały projekt trzymam kciuki i podglądam efekty/wspaniałe kartki i reszta taka dopracowana ,można się tylko uczyć:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)