24 października 2011

Wymianka kawowa

Jakiś czas temu zapisałam się na wymiankę kawową u Marty. Finał przewidziany był na 20 października, ale wyniknęły niestety pewne opóźnienia (tak to jest, jak się nie mieszka w Polsce-przesyłki do mnie i ode mnie idą dłużej...).
Dziś właśnie przywędrowała do mnie cudowna przesyłka od Lucynki:):):) Zobaczcie jakie cuda dostałam:

Decoupażowe pudełko, a w nim same cuda:


Kawowa świeczka i decoupażowy słoiczek (ze słodkościami):


Serwetki (oj, chyba w końcu będę się musiała tego decoupage nauczyć):


I całość:


Jeszcze raz dziękuję Ci Lucynko za te cudowności!

* * *

Ja natomiast swoją paczuszkę przygotowałam dla Anetki:) I dziś też dostałam wiadomość że paczuszka jest już u niej:)



Dziękuję Ci Martusiu za zorganizowanie tej wspaniałej wymianki:):):)


5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że przesyłka dotarła i spodobała Ci się jej zawartość.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję Ci Haniu za wspaniałą paczusię,
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu wymianka, że ślinka leci na te pyszności

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)