09 grudnia 2017

Belle & Boo "Build a snowman" - zostałam testerką!

Są takie serie wzorów, które niezmiennie mnie zachwycają - do jednej z nich należy ten z sympatyczną parą, Belle & Boo.

Kiedy przeczytałam u Chagi post o poszukiwaniu testerek, nie wahałam się ani minuty. Zapisałam się, choć byłam pewna że się nie uda - byłam chyba piątą chętną na to testowanie...

I jakie zaskoczenie w mikołajki - jednak będę testować :) Trzy lata temu miałam już okazję wyszywać obrazek opracowany przez Chagę - B&B "Hot Chocolate". Dzięki temu wiem, że wzorek będzie dopracowany w każdym calu, a wyszywanie go będzie czystą przyjemnością :)

Haft ma powstać na lnie w kropeczki - zdecydowałam się na Zweigart Murano 32ct Petit Point - na takim materiale jeszcze nie wyszywałam.

Na zdjęciu poniżej widać jaki obrazek i na jakim materiale wkrótce ujrzy światło dzienne :)


19 komentarzy:

  1. Przyjemnego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego haftu. Życzę ci przyjemnej pracy nad wzorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie piękny obrazek. Miłego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne będzie! trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się piękna praca. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię murano. Ciekawa jestem, co powiesz na ten len :-) Obrazek na pewno będzie piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego haftowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję ze będzie się dobrze haftowało, będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! Pokaż pięknie Twój hafciarski kunszt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i powodzenia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny haft, napewno bedzie sie super haftowal.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Bellę! :) Czekam z niecierpliwością na finał! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna seria, może kiedyś też będzie mi dane ją wyhaftować, chociaż jeden obrazek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)