17 grudnia 2017

TUSAL 2018 - ZAPISY ZAKOŃCZONE

Kolejny rok wypełniony haftami i innymi kreatywnymi robótkami dobiega końca. Kończy się także kolejna edycja TUSAL, którą miałam przyjemność organizować w tym roku. Jutro ostatni nów w 2017 roku, a co za tym idzie - ostatnia prezentacja słoików.
A dziś ogłaszam zapisy na 




Dla zaprawionych w boju TUSALowiczek oraz dla nowych uczestniczek - zasady zabawy:

  1. Przygotuj szklany pojemnik (np. słoik) i wrzucaj do niego resztki powstałe podczas haftowania czy innego rękodzieła. Można w nim umieszczać np. skrawki mulin, włóczek, resztki materiałów, papierowe ruloniki po mulinach i inne robótkowe odpadki;) 
  2. Należy go ozdobić w okresie od dzisiaj do dnia 15.02.2018 r. techniką rękodzieła bliską Waszemu sercu (w/w data jest ustalona w oparciu o datę drugiego nowiu w 2018 r., kiedy to należy zaprezentować już ozdobiony słoiczek).
  3. Przed każdym nowiem (bądź w dacie nowiu) zrób zdjęcie mulinowych i innych resztek w słoiku, a następnie opublikuj post na swoim blogu w dacie nowiu (począwszy od 17.01.2018 r.). Kilkudniowe opóźnienie jest dopuszczalne.
  4. Musisz opublikować post na swoim blogu w dacie każdego nowiu nawet wtedy, jeżeli nic nowego w słoiku się nie znalazło.
  5. Załóż nową etykietę na swoim blogu o nazwie TUSAL 2018, abym po zakończeniu zabawy mogła z łatwością znaleźć wpisy na blogu zwyciężczyni i zweryfikować, czy wywiązała się ona z w/w obowiązku.
  6. Osoby, które wezmą udział w zabawie, są ponadto zobowiązane do wysłania do dnia 15.02.2018 r. włącznie na mój adres e-mail: hanulek83@gmail.com jednego zdjęcia o maksymalnej szerokości 1000 pikseli ozdobionego przez Was TUSALowego słoiczka na rok 2018, podpisanego Waszym pseudonimem i adresem bloga (jeżeli do tej daty nie otrzymam w/w zdjęcia, dana TUSALowiczka nie będzie mogła wziąć udziału w konkursie, o którym mowa niżej).
  7. Po zakończeniu akcji TUSALowej odbędzie się na moim blogu głosowanie na najpiękniej ozdobiony słoiczek. Termin głosowania: 11.12.2018 - 25.12.2018. Osoba, która wygra w konkursie i wywiąże się z obowiązku prezentowania na blogu zdjęcia słoiczka w dacie nowiu - otrzyma przygotowany przeze mnie upominek, jeżeli nie - zwycięży osoba, która zajęła drugie miejsce w w/w głosowaniu i wywiązała się z rzeczonego obowiązku - itd.
  8. Osoby chcące wziąć udział w TUSALu proszę o zapisanie się poprzez formularz (wystarczy kliknąć niebieski przycisk ADD YOUR LINK, a następnie podać nick, adres bloga i adres mailowy). Sam komentarz nie wystarczy.
  9. Zapisy przyjmuję do dnia 17.01.2018 r. włącznie. Do tego czasu (do północy) będzie aktywny formularz i przycisk ADD YOUR LINK.
  10. TUSAL będzie trwał cały rok.
  11. Uczestniczki TUSALa, które wyrażą taką wolę (nie jest to obowiązkowe!), mogą po wyłonieniu Zwyciężczyni, wysłać bezpośrednio na jej adres do korespondencji własnoręcznie wykonany upominek. Raz jeszcze podkreślam, że absolutnie nie jest to konieczne i uzależnione jedynie od chęci każdej z Was!
  12. Umieśćcie na swoim blogu TUSALowy baner z linkiem do tego posta, dzięki czemu w zabawie weźmie udział więcej osób.

DATY NOWIU W ROKU 2018:

17 stycznia
15 lutego
17 marca
16 kwietnia
15 maja
13 czerwca
13 lipca
11 sierpnia
9 września
9 października
7 listopada
7 grudnia

Serdecznie zapraszam!!!

15 komentarzy:

  1. Zgłaszam się jako pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ubiegłym roku zabrakło mi odwagi by się zapisać ale teraz to chętnie się zapisuję :)

      Usuń
  3. Ależ to zleciało! Czekam niecierpliwie na pokaz słoiczków i głosowanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku nie zapisałam się, ale na przyszły z chęcią. Pozspisywałam się na różne SAL-e, to bedzie jak znalazł. Za to w zeszłym roku brałam udział u Justynki, a mój słoiczek jest tutaj: http://tiny-handmade.blogspot.com/search/label/TUSAL2016

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączam się do zabawy, kolejny raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się zapisuję! Mail już poszedł. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie może mnie zabraknąć! Już nawet zakupiłam sobie słoik nowy :D I mam pomysł na jego ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry! Trafiłam tu od Cytruliny i chciałabym się zgłosić do TUSAL-owej zabawy. Pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o w tym roku mi się udało! oczywiście zapisuję się :) Pozdrawiam cieplutko!
    biegnę w podskokach zdobić mój słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia - wczoraj przed północą - rzutem na taśmę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)