23 października 2011

SAL z Madame w tle

Zachciało nam się z Gabrysią SALa. Miałyśmy problem z wyborem wzoru, ale kiedy kilka dni temu dostałam od Agnieszki wzory kilku kobiet-wiosennej, jesiennej, zimowej i z motylem, nie miałam już wątpliwości;)


Jedną z nich-tę z motylem już dawno chciałam sobie wyszyć, ale ciągle brakowało mi motywacji. Pomyślałam więc, że to idealny wzór na nasz SAL, a Gabrysia na szczęście się zgodziła:) Ale co tam będziemy sobie same dziubać-w końcu w grupie raźniej:D Dlatego proponuję Wam-moje kochane Czytelniczki-udział w naszym SALu! Wiem, wiem-teraz większość z Was skupia się na SALu z dynią, z liściem i na tym bożonarodzeniowym. Ale nic to-do naszego SALa można dołączyć w każdej chwili, a do wyboru są aż cztery wzory!
Na potrzeby tej zabawy powstał nowy blog:) Na nim dowiecie się więcej:)


Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny...

Dziękuję za to, że ze mną jesteście:)
Przypominam o trwających jeszcze zapisach na moje candy rocznicowe i karteczkową wymiankę na Boże Narodzenie:)

7 komentarzy:

  1. Już jakiś czas temu też chciałam wyszyć tę z motylami, więc może się skuszę na ten SAL :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym dołączyć, aby mieć większą motywację do wyszycia... :)
    mój e-mail: niebieska.bieska.blogspot.com do dostępu do salowego bloga. proszę o zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się z chęcią zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze! A zaledwie kilka dni temu poszukiwałam tych wzorów. ;-) To może się zapiszę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hania - ależ kusicie......

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chyba ja też się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja pokusie z przyjemnością ulegnę.Pozdrawiam,salameandra

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)