11 października 2011

Candy rocznicowe

Dziś minął rok, odkąd napisałam pierwszą notkę na tym blogu. W tym czasie powstały 153 wpisy, a od Was dostałam 1181 komentarzy. Mam już 102 obserwatorów i prawie 32 000 wyświetleń stron:)

Z okazji tej prawdziwiej rocznicy postanowiłam zorganizować kolejne candy:)
Do wygrania NIESPODZIANKA:) Podpowiem tylko, że nagroda na pewno zawierać będzie coś wykonanego przeze mnie, gazetkę z wzorami, przydasie i oczywiście słodkości.

Zasady:

- do udziału zapraszam tylko osoby posiadające bloga
- komentarz pod tym postem = chęć udziału w zabawie
- proszę o umieszczenie na swoim blogu zdjęcia z linkiem do tego posta
- zapisy do 11 listopada do 23.59, losowanie 12 listopada


Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia:)

96 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza?Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że się zapisuję!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. o kochana..!! nie mogłabym przegapić takiej okazji :) ustawiam się w kolejce i życzę kolejnego udanego roku blogowania, a potem kolejnego, i kolejnego.. i kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i grzecznie staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roczku i życzę kolejnych owocnych lat :) staję w kolejce po cukierasy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Owocnego dalszego blogowania!
    Staję z wielką ciekawością w kolejkę po Twoją niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 12 listopada są moje imieniny, może wylosujesz mi prezent :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę Ci jeszcze wielu rocznic! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Radości z blogowania Ci życzę i niecierpliwie czekam na losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pierwszych urodzin i życzę wszystkiego dobrego na kolejne lata :)
    Staję w kolejce po niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Hanulku! I ja liczę na szczęście podczas losowania niespodzianek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę kolejnego udanego roczku z blogiem:)
    I chętnie spróbuję urodzinowego szczęścia:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję roczku!! :o). Życzę kolejnych równie udanych :).
    Chętnie stanę w kolejce :), listopadowa jestem, może się poszczęści :)

    Pozdrawiam :o)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie może i mnie zabraknąć z życzenia długiegooo blogowania, życzę kolejnych lat...i dużo osób zaglądających...:-)
    imienniczka Haneczka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Chętnie zapiszę się na Twoje Candy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam niespodzianki, więc stanę w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Roczku gratuluję i z wielką przyjemnością po cukieraski się ustawiam:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Również ustawiam się w kolejce. Może dopisze mi szczęście (:

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszego roczku serdecznie gratuluję i życzę tak dalej trzymać! Niespodzianki to coś fantastycznego!

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję rocznicy :) czytam Cię od lat na innych blogach, więc tym bardziej zgłaszam chęć do zabawy:) co prawda jeszcze nigdy nic nie wygrałam, ale może może... ;D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie i ja się zapiszę, może się uda. pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem więc składam gratulacje z okazji rocznicy! Oby tak dalej i dłużej i ciekawiej!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://szmaragdowykotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się :)
    http://aleksandrowemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście w kolejeczce się ustawiam i zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Haniu najlepszego z okazji rocznicy ;o) Ja również chętnie zapisze się po niespodziankowe cukierki ;o)
    Pozdrawiam serdecznie
    Mysia

    OdpowiedzUsuń
  28. oczywiście mnie tez nie może zabraknąć w kolejce po cukieraski :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje rocznicy i najlepsze zyczenia zostawiam
    a na candy sie zapisuje z wielka checia :)
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki pracowity rok miałaś, życzę równie twórczych następnych lat blogowania. Ciekawa jestem niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, że takich rocznic będzie jeszcze wiele :)
    Z przyjemnością zapisuję się na niespodziankę
    Dorfi
    http://www.robotkowebajdurzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję rocznicy - ja dopiero raczkująca jestem - i ustawiam się po słodkości, bo bardzo lubię niespodzianki :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Wola walki mnie nie opuszcza, więc dalej próbuje :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje z okazji rocznicy! No i nie omieszkam się dopisać :)

    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  35. Serdeczne życzonka z okazji rocznicy.
    Bardzo chętnie na niespodziankę się zapisuję.
    Pozdrawiam
    www.doriss.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię niespodzianki:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. STO LAT :) Oczywiście staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam! Ja również gratuluję roczku w blogowaniu. Z tej okazji życzę mnóstwo nowych inspiracji i pomysłów! Chętnie dopisuję się do konkursu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję jubileuszu!
    Ustawiam się w kolejce, nie mogę sobie odmówić.
    Wygrać nagrodę z Edynburga to dla mnie marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  40. ja też się zgłaszam :D
    bo kto nie lubi niespodzianek :)
    pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  41. Ależ tu duża kolejka... kolejnych miłych latek w blogowym świecie Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje. Życzę jeszcze 100 lat blogowania. I chetnie się zapisuje na super niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  43. Oczywiscie i mnie nie moze tu zabraknac :)
    Gratuluje rocznicy i czekam na losowanie !!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję roczku i życzę jeszcze wielu rocznic. Oczywiście chętnie ustawiam się w tak zacnym gronie. Chciałabym zaprosić również do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja sie zapisuje. Gratuluje roczku.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nono gratuluję jest co świętować!;) Chętnie sie przyłączę;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Życzę kolejnych długich lat blogowania :) Oczywiście ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję tego blogowego roczku i życzę kolejnych lat! Chętnie dopisuję się do kolejki oczekujących na cukieraski:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ustawiam się w kolejce do słodkości i życzę kolejnych owocnych lat.

    OdpowiedzUsuń
  51. To ja też postoje, może mi się poszczęsci:))

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam niespodzianki, a w Twoim wykonaniu będzie ona na pewno piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Grzecznie staję w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. i ja spróbuje
    pozdrawiam Kasia
    ka.strzalka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Lubie niespodzianki wiec dopisuje sie do listy. Pozdrawiam. Ivona.

    OdpowiedzUsuń
  56. gratulacje,staje w kolejce i pozdrawiam jesiennie - adusia
    basta.blaszak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluje roczku i zycze wielu innych swietnych projektow i kolejnych lat w blogowaniu :)
    oczywiscie staje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluje serdecznie i chętnie skuszę się na to candy :) Pozdrawiam
    http://moje-robotkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Grzecznie się ustawiam, informacja u mnie już jest, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Z wielką chęcią zapisuję się na Twoje candy :).

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam się w kolejce za reszta..a co...!

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam niespodzianki!
    Pozdrawiam :)
    http://brzydula13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. lubię niespodzianki więc się zapisuję:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapisuję się do zabawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Jak najbardziej biore udzial:) Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  66. zapisuję się :)
    info o candy tutaj: http://nothingbutchickens.blogspot.com/p/loterie.html

    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  67. zapisuję się :)
    info u mnie na blogu: pesymistka13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Staję w kolejce, może tym razem los się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Oj, kusisz tą niespodzianką. Oczywiście ustawiam się w kolejce dla cierpliwych. I zapraszam też do siebie

    OdpowiedzUsuń
  70. Wielkie sto lat z okazji urodzinek bloga:)
    Nie mogę nie stanąć w kolejce po cukieraski:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo chętnie je przygarnę tę niespodziankę:-)
    Najlepsze życzenia urodzinowe: aby nigdy nie zabrakło Ci czasu i weny twórczej!
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka z Odstresowni
    http://odstresownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Najlepsze życzenia z okazji rocznicy i oczywiście bawię się.

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję roczku!!!
    Zapisuję się;-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jestem tu od niedawna, ale bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu. A nóż widelec się uda :)
    Pozdrawiam i podziwiam wszystkie prace. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  75. Pozdrawiam
    Zapisuję sie oczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję i bardzo bym chciała wziac udział w losowaniu. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga.
    http://krzyzykowakrainna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Ustawiam się życząc dalszego pełnego pasji i sukcesów blogowania. Zapraszam także na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Jakie cudne opakowanie.
    Życzę kolejnych lat logowania,weny twórczej,oraz czasu, aby móc zrealizować wszystkie wymarzone projekty.
    Nie mogę doczekać się losowania.:)
    http://magiczneklebuszki.blogspot.com/
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ha! zdążyłam! Choś wiem że maszyna lowownicz mnie nie lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Uwielbiam niespodzianki :)
    Chętnie biorę udział w candy :D

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratuluję rocznicy i jako kolejna ustawiam się w kolejce :)_

    OdpowiedzUsuń
  82. z najlepszymi życzeniami!
    ustawiam się w tej kolejce po niespodziankę :)
    pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluję rocznicy i wyników.
    Uwielbiam niespodzianki i grzecznie staję w kolejce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Moze tym razem mi sie poszczesci:)))
    Gratuluje rocznicy i grzecznie sie ustawiam:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  85. ustawiam się i zapraszam przy okazji do siebie na candy!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. chętnie się przyłączę do zabawy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Gratuluję roczku i zapisuję się :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. Moja przygoda z blogowaniem dopiero się zaczyna. Tobie gratuluję z okazji urodzin bloga i życzę wielu kolejnych.
    Oczywiście bardzo chętnie wezmę udział w candy.
    Zapraszam do siebie
    http://czytamsobie-jasmina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. ja to zawsze na końcu:) ale zdążyłam i ślę szczere życzenia z każdej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  90. a nie boja :P
    myślałam że się zapisałam, ale chyba coś przeoczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. ach dziś przedostatni dzień zapisów :) może akurat mi się poszczęści od razu z nowym blogiem :)
    http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com/
    więc nie zaszkodzi się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratuluje rocznicy:)i z przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratulacje z okazji pierwszej rocznicy!! Oby były kolejne!! Twórz i pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Uff zdążyłam do końca 11 listopada jeszcze parę godzin zostało. Gratuluje pierwszej rocznicy bloga i życzę wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  95. zgłaszam się :)
    pikletka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)