06 grudnia 2023

Podsumowanie listopada i UFOkowy rok

Zapraszam na ostatnie w tym roku podsumowanie krzyżykowych postępów. 
W listopadzie nadrobiłam październikowy przestój w HAED Stitching Shelf. Do SK Priya znów nie zajrzałam, a to oznacza że nie ma szans na ukończenie jej w tym roku :(

Trochę się zagapiłam i nie zrobiłam zdjęcia na koniec listopada - w grudniu przybyło już 2 000 krzyżyków i w tym momencie do końca pozostało tylko 13 000 (mniej niż 4% całości) :D


Dama przybywa planowo - do końca wyzwania zostały 4 tygodnie:


I jeszcze wzór temperaturowy - na razie jeszcze na plusie ;)



Bilans miesiąca - 14 065 krzyżyków.

5 komentarzy:

  1. Bezpardonowo i metodycznie się rozprawiasz z tymi UFOkami, Haniu. Ja mam w sumie trzy rozpoczęte kilka lat temu niewielkie prace. Los jednej z nich zdaje się być już przesądzony. Do innej wrócę na pewno. A co do trzeciej nie mam pewności... Ciekawa jestem ostatecznego efektu HAEDa. Do dziś nie wiem, od jakiej nazwy ten skrót pochodzi ;-))) Nie haftuję kolosów z zasady, bo to nie leży w moim charakterze, by długo zajmować się tym samym tematem na płótnie. Podziwiam Twoją cierpliwość, determinację i skuteczność. Damy z pieskiem zazdroszczę. Może kiedyś się za którąś zabiorę, ale na pewno nieprędko ;-))
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. HAED to Heaven And Earth Designs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolos wygląda cudnie - wierzę, że skończysz do końca roku. Trzymam mocno kciuki .
    Moja temperatura utknęła, ale liczę, że nadrobię

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam systematyczność. Piękne prace wyłaniają się spod igły :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)