01 sierpnia 2023

Podsumowanie lipca i UFOkowy rok

Po udanym urlopie przyszedł czas na inne przyjemności - powrót do xxx, a zwłaszcza do zaniedbanych przeze mnie HAEDów. 

Do końca "A Stitching Shelf" w tym momencie zostało mi nieco ponad 40 000 krzyżyków :) Chciałabym się z nim uporać tej jesieni. 


Do SK "Priya" również przysiadłam - do końca zostały 24 000 krzyżyków:


Najważniejszy hafciarski plan na ten rok to wywalenie tych dwóch UFOków w kosmos :D

Na bieżąco przybywa zaś damy z pieskiem:


Czerwcowe zaległości w Temperature chart:


I lipiec:


Bilans lipcowy - 13 673 krzyżyki.

8 komentarzy:

  1. Prześliczne hafty !!! A te serduszka malutkie - takie urocze ! Czy z nich coś będzie ? Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne hafty ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci poszło Haniu:) Działaj dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać finału kolosów, bo cuda powstają

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja pracowitość jest godna podziwu, Haniu. I ja podziwiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace i piękne postępy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za realizację planów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę tego tempa pracy! Jestem pełna podziwu. Wszystkie prace piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)