18 kwietnia 2023

Pożegnanie Skrzatów

Jest taka część mojego życia, o której chyba nigdy tu nie pisałam. Od kilku lat czynnie działam w harcerstwie - ZHP Okręgu Wielkobrytyjskiego.

Od ubiegłego roku jestem druhną skrzatową - prowadzę zbiórki dla chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat.

W ostatnich kilku tygodniach pożegnaliśmy dwa Skrzaty - przyszedł czas, by rozpoczęły przygodę w gromadzie zuchowej. Na pamiątkę od naszej Gromadki dostały pamiątkowego skrzata i kartkę z życzeniami:







Skrzaty! Serduszko czułe <3

5 komentarzy:

  1. Taka Druhna to skarb!
    Piękne pożegnanie i takie też pamiątki, Haniu.
    Życzę Twoim Zuchom, by na zawsze pozostały wierne prawu harcerskiemu, wielu przygód w nowej drużynie i zdobycia wielu zuchowych sprawności :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki z hafcikam czyli dla mnie wyjątkowo wypracowane i skrzaciki urocze. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo dla Druhny, piękne prace 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś wymarzoną opiekunką skrzatów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)