31 grudnia 2021

Podsumowanie roku 2021

To zdecydowanie nie był krzyżykowy rok... pierwszy taki od ponad 10 lat. Mało zrealizowałam z moich planów - najbardzie oczywiście leżą HAEDy...

Ale nie był to również bezowocny i bezrobótkowy rok ;) Bez reszty pochłonęły mnie chusty szydełkowe, a ostatnio nawet te na drutach. 

Zapraszam na zdjęciowe podsumowanie minionego roku :)

W HAED "A Stitching Shelf" przybyło w tym roku 42 635 krzyżyków (razem 232 735). Niestety nie udało mi się skończyć trzeciej półki...

Przez ostatnie 12 miesięcy przybyło mniej więcej tyle:


Z Priyą też nie lepiej... w minionym roku przybyło w niej tylko 17 000 krzyżyków (razem 27 000). Bardzo chciałabym ją skończyć w pierwszym półroczu przyszłego roku.

Kartki i kilka większych prac:


Imieniny miesiąca:


Między nami kobietami:


Choinka 2021:


Wielkanoc 2021-2021:


I tylko jedno biscornu...


Oraz całe morze chust ;)


Dwie chusty Entrelac - nie mogłam się powstrzymać i skończyłam tę tęczową :D




Nie robię planów na przyszły rok - czekam, co mi życie przyniesie ;) Kiedy pisałam ubiegłoroczne podsumowanie nie miałam pojęcia, że już po kilku dniach będę szydełkować pierwszą chustę ;)
Na pewno chciałabym podgonić lub nawet skończyć HAEDy. Zapisałam się też na dwie zabawy - Kolorowy rok u Kasi i kolejną edycję Choinki u drugiej Kasi ;)

Sobie i Wam życzę dobrego, spokojnego kolejnego roku :)

* * *
Przypominam, że jeszcze tylko do północy czekam na zdjęcia do konkursu na najpiękniejszą kartkę z zabawy "Imieniny miesiąca". Mój mail: hanulek83@gmail.com

11 komentarzy:

  1. Śliczne hafty, piękna chusta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, pomimo "słabszego roku" liczba prac jest imponująca. Czasem trzeba trochę od krzyżaków odetchnąć, a chusty są przepiękne 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujący dorobek. Trzymam kciuki za HAED-y

    OdpowiedzUsuń
  4. Haniu, wykonałaś całe mnóstwo cudownych prac! A wśród nich dostrzegam i przytulam do serca karteczkę, która do mnie od Ciebie przyfrunęła :-) ♥
    W nowym roku życzę Ci zdrowia, spokoju, poczucia bezpieczeństwa, dużo radosnych i szczęśliwych chwil, zrealizowania kolejnych, fantastycznych pomysłów i spełnienia marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać takie podsumowania! Kartki jak zwykle śliczne! I zazdroszczę cierpliwości do chust, bo są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haniu jak dla mnie mega owocny rok🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne podsumowanie roku !!! Podziwiam twoje haftowane prace ! Chustę entrelac też zrobiłam. To bardzo fajny i efektowny wzór. Pozdrawiam serdecznie i życzę samych dobrych chwil w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ogrom pracy! Nie jest ważne, czy powstają małe czy duże projekty. Czy to druty/szydełko czy haft. Ważne, że coś powstaje i to coś sprawia radość i nam i obdarowanym.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace i piękne chusty. Gratuluję i życzę kolejnego tak obfitego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krzyżykami w Twoim wydaniu się zachwycam i zachwycać będę, ale chustami to dopiero .......

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)