27 stycznia 2021

Choinka 2021 - styczeń

Plan na ten rok był nieco inny. Przede wszystkim chciałam być obecna więcej na blogu. Posty miały pojawiać się regularnie w ciągu miesiąca, a nie kumulować się na jego końcu...

Ale cóż mogę powiedzieć - nieco przytłoczyła mnie nauka zdalna. Co najmniej do połowy lutego nic się nie zmieni...

Udało mi się jednak postawić nieco krzyżyków - powstało m.in. kilka kartek. Pierwsza z nich to kartka świąteczna z kolejnej edycji zabawy Choinka 2021 u xgalaktyki.

W tym roku postawiłam na personalizowane kartki - wykorzystam do tego jeden z alfabetów LBP:





14 komentarzy:

  1. Ojejuniu !!! Nadziwić się nie mogę tym malutkim hafcikom, a tak precyzyjnym ! Cudeńka tworzysz !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze ptaszki, kartka cudna. Powodzenia w dalszej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudny jest ten haft! Fantastyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny hafcik. Wszystko pasuje jak ulał do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię podziwiać karteczki, a jeszcze bardziej mi się podobają gdy mają hafcik :) Super karteczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna karteczka Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie. bardzo lubię te wzorki LBP ale całego alfabetu nie widziałam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też miałam inne plany na ten rok, chcialam więcej tworzyć w moim ukochanym hafcie richelieu, ale życie jest życiem i jak narazie czasu na rękodzieło niewiele, a najszybciej mi złapać za tamborek z krzyzkami. Dzięki Tobie coraz bardziej wkrecam sie w temat kartek 😅😉😊 Twoja karteczka jak zwykle perfekcyjna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartka Ci wyszła i fajnie dobrałaś kolor papieru :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna:) Będzie kolejn wspaniała seria:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te Twoje kartki są cudowne i pięknie wykończone :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka😍 Z pewnością osoba obdarowana będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  13. Haniu plany mają do do siebie, że lubią się komplikować.
    Najważniejsze że jesteś i tworzysz swoje piękne hafty.
    Bardzo się cieszę,że nadal bawisz się ze mną i że mogę Twoją
    kolejną śliczną kartkę pokazać w galerii.
    Pozdrowienia:)
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)