01 grudnia 2020

Imieniny miesiąca - temat styczniowy

Wczoraj zakończyły się zapisy na kolejną edycję zabawy "Imieniny miesiąca". Do zabawy zgłosiło się 12 hafciarek :)

1 grudnia to czas, by ogłosił pierwsze wyzwanie kartkowe na rok 2021.

Proponuję, aby była to filiżanka - od Was zależy, czym ją napełnicie ;) Może znajdziecie czas, by przy pysznym, ciepłym napoju zaplanować hafciarsko kolejny rok ;)


Zasady dla przypomnienia:
- w zabawie mogą brać udział tylko wcześniej zapisane osoby
- tworzymy jedną hafciarską kartkę na zadany temat
- główna technika to haft krzyżykowy, ale oczywiście można dodać scrapbookingowe dodatki (bazy, kolorowe papiery, scrapki, kwiaty, guziki etc.)
- kartka musi być nowa, nigdzie wcześniej niepublikowana, stworzona specjalnie do tej zabawy
- na przygotowanie kartki mamy miesiąc
- linkowanie na moim blogu odbędzie się w dniach 1-7 stycznia
- kolejny temat podam 2 stycznia

Życzę Wam przyjemnego wyszywania :)

* * *

Chciałam się z Wami podzielić przemiłą niespodzianką, jaka mnie dziś spotkała :) Otrzymałam kartkę od Agaty, która prowadzi bloga Krzyżyk do krzyżyka.

Byłam pewna, że to pierwsza kartka świąteczna w tym roku ;) Po otwarciu koperty przekonałam się, że to kolejna niespodzianka - ta kartka to podziękowanie za udział w candy, które Agata ostatnio ogłosiła na blogu. 

Śliczna kartka i przemiła wiadomość sprawiły mi dziś ogromną radość :) Bardzo Ci Agatko dziękuję :*

3 komentarze:

  1. Bawcie się dobrze. Fajna zabawa ale czasu mi braknie. Dziękuję Ci Haniu za zabawę tegoroczną 😀. Bede podziwiać Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny fajny pomysł na temat, już jestem ciekawa efektów, a przecież jeszcze kartka grudniowa przed nami 😉 Kartka od Agaty piękna, takie prezenty niespodzianka cieszą najbardziej 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny temat na rozpoczecie roku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)