01 listopada 2020

Całoroczna zabawa "Imieniny miesiąca" ZAPISY ZAKOŃCZONE

Powoli kończy się rok, a wraz z nim całoroczna zabawa "Imieniny miesiąca". W tym roku zorganizowałam ją po raz drugi. 

Przez ostatnie miesiąca zastanawiałam się, czy kontynuować ją także w 2021. Ale kiedy zaczęły mi przychodzić do głowy nowe tematy - nie miałam już wątpliwości ;)

Zapraszam zatem na...


Zasady pozostają takie jak w tym roku. Do udziału zapraszam wszystkie chętne hafciarki, które lubią robić kartki. Wszak to zabawa hafciarsko-kartkowa ;)

Zanim jednak przejdę do zasad, wyjaśnię może tytuł zabawy. "Imieniny miesiąca" to dzień, w którym świętują miesiące ;) Są to 1 stycznia, 2 lutego, 3 marca etc. Myślę, że termin ten jest ogólnie znany, ale może ktoś rzeczywiście się z nim nie spotkał ;)

Jest to zabawa kartkowa i hafciarska - przez cały rok będziemy tworzyć kartki, a główną techniką będzie haft krzyżykowy.

Zapisy ogłaszam już dziś, aby każdy chętny zdążył się zapisać - a 1 grudnia ogłoszę pierwszy temat zabawy.

ZASADY 

1. Do zabawy zapraszam tylko osoby prowadzące bloga, stronę na FB lub Instagrama m.in. o tematyce hafciarskiej.
2. Zapisy trwają od dziś do 30 listopada.
3. Zapisy tylko pod tym postem (zgłoś się poprzez formularz, wystarczy kliknąć ADD YOUR LINK). Sam komentarz nie będzie brany pod uwagę.
4. Na swoim blogu/FB/IG należy umieścić banerek z linkiem do tego posta.
5. Kartki na zadany temat wykonujemy haftem krzyżykowym (haft ma być głównym elementem, oprócz niego można dodać bazę, kolorowy papier, scrapki, koraliki, guziki etc.).
6. Kartki powinny być nowe, wcześniej nigdzie niepublikowane.
7. Pierwszy temat podam 1 grudnia, kolejne będą podawane w odstępie około miesiąca.
8. 1 stycznia opublikuję notkę, w której sama pochwalę się moją interpretacją tematu. Uczestnicy będą mogli pod tą notką linkować swoje posty (przez 7 dni).
9. Kolejny temat pojawi się na miesiąc przed postem z linkowaniem - 2 stycznia, 3 lutego, 4 marca, 5 kwietnia, 6 maja, 7 czerwca, 8 lipca, 9 sierpnia, 10 września, 11 października i 12 listopada.
10. Posty z linkowaniem pojawią się 2 lutego, 3 marca, 4 kwietnia, 5 maja, 6 czerwca, 7 lipca, 8 sierpnia, 9 września, 10 października, 11 listopada i 12 grudnia - w tytułowe imieniny miesiąca.
11. W każdym poście dotyczącym tej zabawy podam szczegółowe terminy - kiedy opublikować notkę i kiedy będzie linkowanie.
12. Skoro imieniny to i świętowanie oraz prezenty - zwycięzca zabawy zostanie wybrany na podstawie głosowania na najpiękniejszą kartkę. Ale o szczegółach opowiem bliżej końca przyszłego roku.

Podejrzewam, że po przeczytaniu zasad wyda Wam się to bardzo skomplikowane... ale bez obaw - w specjalnych postach będę wszystko na bieżąco tłumaczyć.

Jeśli więc Twoją pasją jest haft krzyżykowy, lubisz robić kartki i masz ochotę na wspólną całoroczną zabawę - zapraszam!



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

13 komentarzy:

  1. No w przyszłym roku nie może mnie zabraknąć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecna. Jako pasjonatki robienia kartek nie może mnie tutaj zabraknąć...
    Dobrze, że kontynuujesz zabawę i podziwiam za kreatywność, bo wymyślanie kolejnych tematów na pewno jest nie lada wyzwaniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie będę kontynuowała robienie karteczek w Twojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie będę się bawić kolejny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bawiłam się już przez dwa lata, więc tym bardziej chętnie będę się bawić również trzeci rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ciesze sie ze tym razem udalo mi sie zapisac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tym razem podziękuję :) ostatni rok studiów, obrona magisterki, dzieci i ten cały covid, może być ciężko z wyrobieniem się, na następną edycję jednak liczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haniu uwielbiam Twoją zabawę i z wielką ochotą wykonywałam wszystkie zadania. Przyszły rok postanowiłam jednak poświęcić obrazom. Kartki-na Twoją, Kasi czy Uli zabawę będę wykonywać niezobowiązująco. Bez zapisywania się ale z gorącym kibicowaniem wszystkim uczestniczkom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety, albo i stety w przyszłym roku postanowiłam ograniczyc zabawy i zająć sie bardziej czym innym, a co z tego wyniknie zobaczymy 😊 Będę ogladac Wasze dzieła i kibicować, jestem ciekawa jakie tematy Haniu wymyslisz, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaaaaaa! Bardzo się cieszę, że będzie kontynuacja zabawy, uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Z chęcią się zgłaszam na kolejny rok. Może w kolejnej edycji uda mi się wszystkie kartki zrobić 😅

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)