10 października 2020

Imieniny miesiąca - październikowa kartka dla nauczyciela

Za kilka dni, już w środę, w Polsce obchodzony będzie Dzień Nauczyciela. Z tego właśnie powodu na październik zaproponowałam temat "szkolny" ;)

Na mojej kartce zagościła dziewczynka z ogromnym bukietem - tak mi się kojarzą dzieci składające podziękowania na ręce nauczycieli ;) Dla tych, których dziwi angielski napis - moje dzieci nie chodzą do szkoły w Polsce. Jest to pierwsza z kartek, które moje córki wręczą nauczycielkom na koniec roku szkolnego :)


Jestem bardzo ciekawa Waszych kartek - ile znajdzie się na nich bukietów, a ile przyborów szkolnych lub innych rzeczy związanych ściśle ze szkołą ;)

Pochwalcie się - ile nauczycielek do mnie zagląda?

Przypominam, że linkujemy od dziś do 16 października. Linkować mogą tylko wcześniej zapisane osoby. Podlinkować należy konkretny post a nie cały blog/stronę na FB/profil na Instagramie. Najlepiej byłoby, gdyby udało się Wam uchwycić zdjęcie Waszej kartki :)

Jutro zapraszam po temat listopadowy:)


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 komentarzy:

  1. Zgłaszam się jako pierwsza... belfrzyca na emeryturze... urodzona w Dzień Edukacji Narodowej :-D
    Cudowna karteczka, fantastyczne wzorki!!!
    Jestem pod wrażeniem jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) z wykształcenia nauczycielka historii i wos-u. Po praktykach w szkole, unikam szkoły xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, mam nadzieję, że ten trudny rok dla wszystkich związanych z edukacja - uczniów, rodziców oraz naszych dzis najważniejszych nauczycieli zakończy sie dobrze. Dziś chyba obok pracownikow ochrony zdrowia to oni są najbardziej winni temu jak jest - wedlug społeczeństwa 😳 Ja nie nauczycielka, ale corka i wnuczka nauczycielek 😉😍 Pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)