20 października 2020

HAED A Stitching Shelf - drugi rząd

Wczoraj późnym wieczorem postawiłam ostatni krzyżyk w drugim rzędzie mojego HAEDa :)
Wyszycie go zajęło mi 7 miesięcy i 9 dni. Miałam nadzieję zmieścić się w sześciu miesiącach, ale latem wpadło mi kilka nieplanowanych haftów.

HAED "A Stitching Shelf"
1.06.2020-19.10.2020
185 022 xxx


Nad tym fragmentem pracowałam w ostatnim czasie:

Teraz wypadałoby zabrać się za trzeci rząd - w końcu teraz czeka mnie ten jesienny ;) Ale nie wiem kiedy zacznę... Od dawna mam chętkę na kolejnego HAEDa, a obiecałam sobie, że nie zacznę go dopóki w "A Stitching Shelf" nie dobrnę do połowy ;)

Mam nadzieję, że nic nie pokrzyżuje mi planów i że wkrótce będę mogła pochwalić się kolejnym dużym projektem :)

8 komentarzy:

  1. Haniu, jestem pod absolutnym wrażeniem tego haftu. Wygląda pięknie już teraz a jak skończysz, to będzie cudnie. Mam nadzieję, że jesteś z siebie dumna, bo ten ogrom pracy, jaki już włożyłaś w ten haft powinien napawać tylko zachwytem i dumą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny haft. I już połowa za tobą - gratuluję. Ja ciągle jestem na początku...
    Też mam ochotę na inne kolosy, ale ja z kolei obiecałam sobie dotrwać w tym jednym do końca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wygląda ten haft ;) wiem że kolejne hafty kusza ale czekam na kolejny rząd :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wygląda fantastycznie, jak skończysz to będzie prześliczny obraz 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały haft. Jestem bardzo ciekawa tego jesiennego rzędu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)