09 sierpnia 2020

Imieniny miesiąca - temat wrześniowy

Z przyjemnością myślałam o pękatym dzbanku z gorącą kawą, o niebieskiej porcelanowej filiżance i o wybrzuszonym, malutkim dzbanuszku do mleka, niebieskim, ale w białe stokrotki.

Sylvia Plath, Szklany klosz


W tym cytacie jest wszystko, co lubię - kawa, kolor niebieski i stokrotki :)

Moja propozycja na wrześniową kartkę to...


...czyli wszystko co wiąże się z kawą. Kawowe ziarna, filiżanki i dzbanki - byle było wiadomo, że chodzi o kawę, a nie herbatę ;)

 Zasady dla przypomnienia:


- w zabawie mogą brać udział tylko wcześniej zapisane osoby
- tworzymy jedną hafciarską kartkę na zadany temat
- główna technika to haft krzyżykowy, ale oczywiście można dodać scrapbookingowe dodatki (bazy, kolorowe papiery, scrapki, kwiaty, guziki etc.)
- kartka musi być nowa, nigdzie wcześniej niepublikowana, stworzona specjalnie do tej zabawy
- na przygotowanie kartki mamy miesiąc
- linkowanie na moim blogu odbędzie się w dniach 
9-15 września
- kolejny temat podam 10 września


Życzę Wam przyjemnego wyszywania :)

5 komentarzy:

  1. Kocham kawę - temat idealny. Idę szukać wzoru

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi kawą zapachniało 😀. Uwielbiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kawę, więc karteczka będzie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, sama jestem kawoszem i chociaz nie biorę udziąłu w zabawie to zawsze chętnie oglądam Wasze kartki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo aromatyczny temat. Zabieram się do pracy z wielką ochotą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)