17 lipca 2020

M jak Marysia

Wczoraj moja średnia córka skończyła 8 lat :) Nie będę się rozpływać nad tym, jak ten czas szybko leci ;) Każdy rodzic dobrze o tym wie ;)

Marysia już dawno prosiła mnie o obrazek ze swoim monogramem. W tym roku postanowiłam zrobić dla niej kartkę jako dodatek do prezentu. Jeśli będzie kiedyś chciała, to oprawimy tę kartkę w ramkę.



* * *
Pewnie zauważyliście, że ostatnio na blogu prawie cisza... Na tamborku i ramce ciągle się coś dzieje (o dziwo, nie HAED - choć w ten weekend w końcu do niego wracam), ale jeszcze nie mogę oficjalnie pokazać co ostatnio wyszywałam ;) Proszę o odrobinę cierpliwości ;)

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszeho dla coreczki, karteczka jest sliczna. Tajne hafty sa zawsze fajwe, no to czekamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna,spodoba się Marysi

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, teraz pewnie pozostałe córki będą się domagały swoich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najstarsza już ma, najmłodsza jeszcze się nie domaga ;)

      Usuń
  4. Urocza paryżanka zagościła na karteczce :-)
    Wszystkie przez Ciebie wyszukane i wyhaftowane monogramy są piękne, Haniu :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego! Cudny i pogodny hafcik w sam raz dla 8-letniej damy:)
    Idealny pomysł z oprawieniem karteczki w ramkę!
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała panienka z tej Marysi i naprawdę uroczo prezentuje
    się na Twojej karteczce Haniu .
    Serdeczności zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)