02 lipca 2020

HAED A Stitching Shelf (11)

Ten post miał się pojawić wczoraj... Ale tak zajęłam się stawianiem krzyżyków w HAEDzie, że zapomniałam...
Lipiec zaczął się pod względem hafciarskim bardo dobrze - wczoraj przybyło kolejne 1 000 krzyżyków :)

W ubiegłą sobotę wzięłam udział w kolejnym Maratonie. Tym razem przybyło mniej niż poprzednio. W majowym maratonie - 2 000, w czerwcowym tylko 1 500. Nauczona doświadczeniem, nie narzuciłam sobie morderczego tempa i robiłam dłuższe przerwy. Krzyżyków przybyło mniej, za to w niedzielę nie bolały mnie ani kark, ani ręka ;)

W czerwcu przybyło 13 000 krzyżyków. Coraz trudniej pokazywać mi wyszytą całość...

1.06.2020-30.06.2020
143 000 xxx

Tak jak wspominałam poprzednio - w końcu widać którą wersję tej półki wyszywam. Przy ASiT ta hafciarka w ogóle by się nie pojawiła.


Zrzut z Sagi:


Mam plan, aby do końca sierpnia skończyć drugi rząd. Zostało mi ok 40 000 krzyżyków. Kciuki za mnie i wykonanie tego karkołomnego planu mile widziane :D

11 komentarzy:

  1. Piękny wynik... Coraz bardziej Ci zazdroszczę tego obrazu...

    OdpowiedzUsuń
  2. No i trzymam kciuki za powodzenie w dokończeniu rzędu

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, cudowna praca :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam mocno kciuki by udało sie skończyć rząd :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie. Niesamowite, że są krzyżykowe maratony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, podziwiam, praca jest naprawde fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo, idzie Ci rewelacyjnie i błyskawicznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ogrom pracy już włożyłaś w ten projekt

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. Niesamowicie pracochłonny haft, ale jak już skończysz będzie robił wrażenie...
    ps. Co to za program który tak liczy te krzyżyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest aplikacja na telefon/tablet - Cross Stitch Saga.

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)