07 czerwca 2020

#robotkowezostanwdomu - podsumowanie

W drugiej połowie marca Kasia ogłosiła zabawę na czas kwarantanny. Co tydzień pokazywałyśmy postępy z tego, co udało nam się wyszyć. 

Świat powoli wraca na swoje tory, w Polsce szybciej, tu gdzie mieszkam - wolniej.
Zabawa jednak się zakończyła i czas na podsumowanie.


Od 20 marca...

- wyszyłam spory kawałek HAEDa - przybyło w nim 31 650 krzyżyków
- skończyłam dwa UFOki (słoiki letnie i tamborek)
- skończyłam SAL u Chagi
- wyszyłam 15 słoiczków z SALu z wzorami od Tashy Volk
- zrobiłam 20 kartek (o trzech jeszcze nie pisałam na blogu)

Nie wszystko zmieściło się na zdjęciach - część kartek poleciała w świat.

Dziękuję Kasi za zorganizowanie zabawy a moim Czytelniczkom za liczne komentarze i wsparcie :)

9 komentarzy:

  1. Brawo, brawo, BRAWO 👏👏👏👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacny dorobek kwarantanny :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś pracowita i to widać! Nie marnujesz czasu a Twoje karteczki zachwycają mnie od dawna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, niezła kolekcja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle! Kasia potrafi zmotywować do działania. Najważniejsze prace w ogrodzie wykonane, Pierwsza Komunia Córki już za nami, więc liczę, że ja też w końcu wrócę do normalnego rytmu robótkowego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita ilość w tak krótkim czasie! I wszystkie takie cudne! Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ogrom ślicznych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pracowita, jak mróweczka. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)