06 czerwca 2020

Imieniny miesiąca - czerwcowa kartka dla nowożeńców

Nie wiem co mnie podkusiło z czerwcowym tematem imienin... żadnego ślubu na horyzoncie, więc kartka swoje odleży... Poza tym - po raz kolejny boleśnie przekonałam się o tym, że naprawdę ładnych i niebanalnych wzorów na ślubne kartki brak...

Udało mi się wynaleźć tego malucha w jakimś starym numerze Cross Stitchera. Papier z motywem ślubnym dopełnił całości:




Mam nadzieję, że Wam lepiej poszło poszukiwanie wzorów ;) Jestem bardzo ciekawa co wyczarowałyście :)

Przypominam, że linkujemy od dziś do 12 czerwca. Linkować mogą tylko wcześniej zapisane osoby. Podlinkować należy konkretny post a nie cały blog/stronę na FB/profil na Instagramie. Najlepiej byłoby, gdyby udało się Wam uchwycić zdjęcie Waszej kartki :)

Jutro zapraszam po temat lipcowy :)




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ładnych wzorków w tej tematyce na lekarstwo.
    Podoba mi się Twoja karteczka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka Ci wyszła Haniu. U mnie też ślubu na horyzoncie nie widać, ale poczeka 😉. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka. U nas bzy już przekwitły...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka śliczna, delikatna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kartka, i zgadzam się że ciężko było znaleźć ładny wzorek hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też to był trudny temat, ale jakoś poszło. Śliczny ślubny papier :) Ładnie dopełnia całości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)