18 kwietnia 2020

#robotkowezostanwdomu (4)

Czas przesiedziany w domu (z wiadomego powodu) z jednej strony się ciągnie i dzień podobny jest do dnia... a z drugiej te piątki następują tak szybko po sobie... tak szybko że znów o jednym zapomniałam...

Ale już nadrabiam - czyli pokazuję co mnie krzyżykowo zajmowało w minionym tygodniu. W HAEDzie przybyło 3 265 krzyżyków - w czwartek dobiłam do 30% całości!

Wczoraj powstała kolejna kartka z SALu w KTM - ale o tym więcej jutro.


W poniedziałek pokażę coś nowego - mały/niemały projekt, o którym wiem od Kasi ;)

6 komentarzy:

  1. Ekstra, jestem ciekawa tego wielkiego obrazu, jak będzie wyglądał po wyhaftowaniu, masz jakieś problemy z nim? Tzn. np podświadomie czujesz że tu powinnien być inny kolor i modyfikujesz czy lecisz z wzoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam z nim żadnych problemów :) Robię tak jak jest we wzorze - nawet jeśli nie do końca pasuje mi pikseloza to po wyszyciu większego fragmentu okazuje się, że wszystko do siebie pasuje i że te piksele jednak są potrzebne ;) A takich obrazów nie ogląda się przecież z bliska ;)

      Usuń
  2. Piękne postępy w HAEDzie i śliczne hafciki też powstają :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowo, jeszcze chwila i pokażesz nam całego HAEDa, miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem pełna podziwu dla osób, które wyszywają takie duze obrazy.
    Chylę więc czoła:)
    K

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)