11 kwietnia 2020

#robotkowezostanwdomu (3)

Wczoraj zupełnie wyleciało mi z głowy, że to już kolejny piątek i że wypadałoby pokazać kwarantannowe prace... jak mi się przypomniało to było zdecydowanie za późno na robienie zdjęć...

W HAEDzie przybyło sporo xxx - przeszłam nawet do kolejnej części wzoru :) Poza tym skończyłam SAL "Sleep Parade" (więcej o tym hafcie tutaj). 

Jeszcze pod koniec marca zapisałam się na zabawię wielkanocną u The Primitive Moon - skoro przez cały rok robię kartki na Boże Narodzenie, to mogę i na Wielkanoc ;) Zapisy na tę zabawę trwają do końca kwietnia (tutaj).

Miałam się już absolutnie na nic więcej nie zapisywać ;) I zgadnijcie co się stało ;) W Klubie Twórczych Mam po raz kolejny zorganizowano SAL z Hobberią - a że do wyszycia są wzorki wiosenno-wielkanocne, również się zapisałam ;) Takim sposobem na jedynej tegorocznej (do tej pory) wielkanocnej kartce pojawił się kurczaczek:


2 komentarze:

  1. Jak dużo tutaj twórczych historii! Sleep Parade bardzo ciekawa i to jeszcze na takim materiale to rewelacja. Piękne dzieła. Życzę zdrowych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie przybywa krzyżyków u Ciebie :) Haniu z okazji Świąt Wielkanocnych życzę dla Ciebie i całej Rodziny dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)