11 lutego 2020

Nagrody za SAL "Paryski szyk"

Tak jak pisałam na początku lutego, nagrody za SAL "Paryski szyk" otrzymają aż dwie osoby - Ela i Ania.

Upominki dotarły już do nowych właścicielek - czas więc pokazać co dla nich przygotowałam :)

Postawiłam przede wszystkim na igielniki - tym razem jest to inna wersja kolorystyczna serii Atelier de beaux jours


Przy zmianie kolorów korzystałam z podpowiedzi znalezionych na blogu Douce parenthèse. Do paczuszki dodałam też papiery i muliny.

Dla Eli:





Dla Ani:





Jeszcze raz gratuluję Wam ukończenia SALu :) Niech Wam wszystko dobrze służy :)

12 komentarzy:

  1. Haniu jeszcze raz serdecznie dziękuję za piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szeroko otwarłam oczy na widok tych poduszek! z wrażenia, podziwu i zachwytu!, chociaż wzór jest mi znamy nigdy go nie wykorzystałam ale Twoje wykonanie to połączenie dobrego smaku, gustu i precyzji! Takie maleństwa a zachwycają!, że nie wspomnę o karteczkach, już pisałam jak bardzo mi się podobają, coś pięknego!, będę chyba się wzorować na Tobie przy robieniu kartek jeśli nie masz nic przeciwko? ta prostota a jednocześnie bogactwo haftu sprawiają ,że Twoje karteczki są zachwycające! Czym wykrawasz brzegi tych kartek jeśli mogę spytać? to nożyczki czy coś innego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) można się na mnie wzorować choć moje kartki to chyba nic odkrywczego ;)
      Brzegi materiału przycinam ząbkowabymi nożyczkani do materiału (ząbkowane nożyczki do papieru nie dadzą rady) :)

      Usuń
    2. Jestes zbyt skromna, Twoje kartki mnie zachwycają w swej prostocie, ja nie mam do nich jakiegoś drygu ale Twój sposób bardzo mi się podoba , więc jesli nie masz nic przeciwko to na pewno kiedyś skorzystam z Twojego sposobu ich robienia. dzieki za informacje w sprawie nożyczek mam do papieru i ledwie radza sobie z nim , Pozdrawiam.

      Usuń
  3. gratuluję dziewczynom ślicznych prezentów,no i ukończenia Sal-a...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko tak elegancko się prezentuje... Wspaniałe i zasłużone prezenty ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. te igielniki są cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)