23 grudnia 2019

Świąteczne drzwi - wymianka karteczkowa i SAL w KTM (2)

Z pewnym opóźnieniem (bo wyleciało mi z głowy, że czas był do wczoraj...) prezentuję kartki, które otrzymałam i wykonałam w ramach wymianki karteczkowej u Kasi.

Moja kartka poleciała właśnie do niej, czyli do samej organizatorki zabawy :) Przy okazji - jest to wzór, który wyszyłam w ramach SALu w Klubie Twórczych Mam :)



Kartkę dla mnie przygotowała Karolina - kress_ka :)
Bardzo dziękuję za Mikołaja i życzenia, które z nim przywędrowały :)



5 komentarzy:

  1. Obie karteczki przesympatyczne. Wiem, jak miło jest otrzymać takie dowody życzliwości i sympatii od blogowych Koleżanek :-)
    Radosnego świętowania, Haniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kartki! Wesołych świąt Haniu, a w Nowym Roku dużo czasu na przyjemności (w tym oczywiście HAED-a) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia Świąteczne dla Ciebie i Twojej Rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne karteczki...ogromnie mi się podobają:)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te drzwi są kapitalne na kartki, byłam mało do nich przekonana, ale widzę, że są bardzo efektowne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)