10 września 2019

Podwójna nagroda za złapanie licznika

Jakieś dwa tygodnie temu ogłosiłam ekspresowe łapanie licznika. Łapanie poszło szybko i sprawnie... choć to było dla mnie niemałe zaskoczenie, że udało się to aż dwóm osobom! I to równiutkie liczby! Może to kogoś zdziwić, ale zrzuty ekranu nie kłamią ;)

Szczęście uśmiechnęło się do Kasi oraz Ireny

Wczoraj dotarły do nich przesyłki, mogę więc pokazać co takiego im podarowałam...
Oczywiście igielniki! Zdecydowałam się na dość znany motyw - Atelier des beaux jours.



Miałam plan, by tym razem wyszyć te igielniki w zielonościach... ale zapomniałam się i z rozpędu zaczęłam na niebiesko :D A to tylko znak, by znów sięgnąć po te wzory - tym razem w nieco zmienionej kolorystyce ;)

Do dziewczyn oprócz igielników poleciały kartki z gratulacjami oraz muliny.

Dla Kasi:






Dla Ireny:






Jeszcze raz serdecznie gratuluję!

9 komentarzy:

  1. Wielkie gratulacje dla dziewczyn 🙂 Piękne prezenty, małe dzieła sztuki 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne niespodzianki przygotowałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podarunki zrobiłaś, na pewno obdarowane zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla dziewczyn ;) super upominki

    OdpowiedzUsuń
  6. to się ciesz, że tylko dwie osoby złapały, kiedyś robi;am łapanie licznika, i ku mojemu zdziwieniu złapało 10 osób, zatem miałam nie lada wyzwanie by wszystkich obdarować :)a hafciki piękne jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haniu, jeszcze raz pięknie dziękuję za upominki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)